/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
OpenOffice html editor og grafiobjekter.
Fra : nogoodbadguy
Vist : 496 gange
5 point
Dato : 19-03-05 15:33

Hej, jeg bruger OpenOffice html editor til at lave hjemmesider i. Men indsætter jeg en vandret linie som er blå eller bare hvilken som objekt, så vises de ikke korrekt på hjemmesiden når den er uploaded til ftp.
Kan det være fordi webserveren ikke understøtter brug at Oo.

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 19-03-05 16:30

Du må vise os, hvordan din html-kilde ser ud. Ellers kan jeg ihvertfald ikke besvare dit spørgsmål.
Altså hele html-programmeringen med alle koderne. At det er en open source editor skulle ikke i sig selv give problemer, efter hvad jeg ved.

Kommentar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 19-03-05 17:06

Skal lige have downloaded Oo da jeg har slettet det, og linket på http://da.openoffice.org/ virker ikke lige nu.

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 19-03-05 17:18

Det behøver du ikke, hvis du har den html, som du har lavet. Så kan du åbne den med Internet Explorer og højreklikke på den og derefter klikke på "Vis kilde". Så skulle du kunne se hele html-programmeringen og kan kopiere den ind her som kommentar, så vi kan se, hvad der står.
Hvis du bruger en anden browser, må du kunne gøre noget tilsvarende.
Hvis du har slettet den omhandlede html-fil, må du naturligvis lave den igen.

Kommentar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 19-03-05 17:21

omhandlede html-fil er slettet.

Kommentar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 19-03-05 17:23

kandu.dk er begyndt med at blive vist ukorrekt i Mozilla Firefox. Bruger stort set aldrig IE mere.

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 19-03-05 17:33

Så må du som sagt lave den igen, ellers kan vi jo ikke komme videre.
Jeg har ikke mere tid i dag.

Kommentar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 19-03-05 18:06

Underlig nok har lige downloadet den alimindelige mozilla, den viser siderne fint nok.