/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Kan ikke hente sun java?
Fra : palle22
Vist : 636 gange
50 point
Dato : 19-03-05 14:56

Hey.
Jeg har fået installeret firefox, og mangler java plugin. Men java.com og sun kan ikke åbnes. Er det kun hos mig de sider er nede?

Accepteret svar
Fra : cast88

Modtaget 60 point
Dato : 19-03-05 15:23

Nej, java.sun.com svarer ikke i dag. Det gjorde den heller ikke hele dagen i går. Du må desværre vente :(

Sitet er ikke altid stabilt - jeg har oplevet det mange gange før...

Godkendelse af svar
Fra : palle22

Dato : 19-03-05 15:45

Tak for svaret cast88.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-05 16:01

..ellers er her en god og simpel portal at hente fra : http://www.znn.dk/

</MOLOKYLE>