/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
DVD
Fra : mini_porno
Vist : 337 gange
100 point
Dato : 19-03-05 12:56

jeg har det problem at jeg ikke kna afspille mine DVD film på min computer. hva ska jeg gøre før jeg kan det? jeg har windows media player 10. den siger bare "Windows Media Player kan ikke afspille dvd-video. Åbn Skærm i Kontrolpanel, og formindsk derefter indstillingerne for skærmopløsning og farveindstilling. Klik på Flere oplysninger for at få adgang til DVD Troubleshooter." når jeg prøver at afspille en DVD.

hjælp mig!

ps. har 2 dvd drev. den ene er der også brænder i

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 19-03-05 13:19

Jeg bruger asus dvd.. prøv at hente den og se om ikke det virker...
www.download.com

Junior

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 19-03-05 13:20

eller endnu bedre..
hvis du havde søgt under dvd player herinde havde du måske sparet dine point..

http://www.kandu.dk/dk/spg/61488

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 19-03-05 13:21

fuck det. hehe

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 19-03-05 13:23

de skal jo også omsætte herinde pointene.. købmanden er sq ligeglad med hvor mange point man har..hehe

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-03-05 15:09

eller den helt gratis metode.......

Hejsa

klik start >>kør >>regedit >>
gå til
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MediaPlayer\Player\Settings
ny >>streng værdi
som skal hedde EnableDVDUI >> dobbeltklik på værdien og skriv yes
eller højreklik på værdien og rediger og skriv yes

du skal sansynligvis genstarte computeren før det virker