/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Program til at søge på nettet?
Fra : Fox_dk
Vist : 381 gange
50 point
Dato : 17-03-05 08:43

Hej
Jeg havde for en del år siden fingrene i et prg som kunne søge nettet tyndt på alle mulige måder, men kan ikke huske hvad det hed. Den kunne b.la. tjekke om siderne var aktive og den kunne sammenlægge identiske sider.
Jeg håber nogen kan fortælle hvad der evt. findes af lignende prg. derude i dag?

mvh Fox

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-05 09:50

Kan du ikke bruge Google?

Kommentar
Fra : Fox_dk

Dato : 17-03-05 10:08

Hej

Nej goggle tjekker ikke siderne og den finder den samme side mange gange

Kommentar
Fra : dk

Dato : 17-03-05 11:12
Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 17-03-05 16:41

Er det Copernic Agent du søger?

Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : martin.borre

Dato : 17-03-05 20:16

Jeg havde et program engang der vist hed Ferret Software, jeg tror det stadig existerer, kan det være det?

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 17-03-05 21:31

Hej igen Fox_dk

www.copernic.com
Den søger i flere forskellige søgemaskiner og kan sammenligne sider og kan finde døde links.
Basic udgaven er gratis.

Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 18-03-05 21:22

Der er også Webferret fra http://www.ferretsoft.com/ som er ganske fornuftig at have med at gøre

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 11:58

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-03-06 17:50

http://www.copernic.com/ er stadig godt
http://www.ferretsoft.com/ kender jeg ikke men skal da prøves.

Synd at stille et spørgsmål, og så ikke være med.