/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Anne linnets børn
Fra : nanamh
Vist : 2356 gange
100 point
Dato : 15-03-05 15:52

Hej
Er der nogen der ved om Anne Linnet nogensinde har talt åbent om hvem der er far/doner til hendes børn?
Hun har vist temmelig mange, og så vidt jeg kan høre på hendes musik er hun til kvinder.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 15-03-05 16:02

De to seneste er adopteret fra Rumænien.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-03-05 16:11

Anne Linnet boede i mange år, var måske gift med, musikeren Holger Laumann.
Og så vidt vides, er han far til et eller flere børn.
mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-03-05 18:01

I et TV interview fornyligt omtalte hun kun et barn, en søn på ca. 17 år. Og hans far er Holger Laumann. mærkeligt at hun ikke omtalte to adopterede.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-03-05 18:03

Hun var gift med Holger fra 1974 til 1985

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-03-05 18:05

Så har jeg måske misforstået knægtens alder. Shit happens.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 15-03-05 18:45

Hun har også en voksen datter, som hun vistnok har fået med Holger Laumann. Eva hedder hun....

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 15-03-05 18:58

Anne Linnet har 5 børn

De tre af dem har hun selv født.

De to yngste er adopteret. Adoptivbørnene kom fra Rumænien. Deres navne er

Peter og Maria

Hendes ældste børn hedder

Evamaria , Marcus og Oliver (tror jeg nok)

http://www.danadopt.dk/upload/bladdelen_m_fotos.pdf

side 8

Hilsen ans

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-03-05 19:02

Hendes børn hedder Eva-Marie, marcus. Alexander, Maria og Peter.
To sidste er adopteret.
Og Holger Laumann er far til 2 måske 3 af dem

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-03-05 20:36

Ja det er rigtigt at det mellemste bar hedder Alexander og ikke Oliver.

Holger Laumann er ikke far til Alexander.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-05 01:51

kan man nu også høre på musik hvordan folks seksuelle indstilling er ????? ORV !!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 16-03-05 07:42

miritdk.

Nej, men man kan høre det på folks udtalelser, og Anne LInnet har aldrig lagt skjul på at hun er til begge sider, og har med mellemrum vist sig offentligt med kærester af begge køn

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-05 11:02

citat"og så vidt jeg kan høre på hendes musik er hun til kvinder"

Kommentar
Fra : nanamh

Dato : 21-03-05 11:19

Tak for svarene.
De er lidt forskellige.
Måske har hun ikke ville offentliggøre noget om hendes mellemste søn, fair nok!

Kommentar
Fra : nanamh

Dato : 21-03-05 11:21

Arne Jakobsen#
Kan du huske hvad tvprogrammet hed?

Godkendelse af svar
Fra : nanamh

Dato : 23-03-05 12:06

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-03-05 22:04

Spørgsmålet:

Er der nogen der ved om Anne Linnet nogensinde har talt åbent om hvem der er far/doner til hendes børn?

Svaret????????

Anne Linnet har 5 børn

De tre af dem har hun selv født.

De to yngste er adopteret. Adoptivbørnene kom fra Rumænien. Deres navne er

Peter og Maria

Hendes ældste børn hedder

Evamaria , Marcus og Oliver (tror jeg nok)