/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN MESSINGER VIRUSSCANNING
Fra : dhmoelsted
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 13-03-05 19:34

Jeg har fået et avast freeware på min pc, men den er ikke tilgået min messinger jeg går ind i fanbladet meddelser, scan filer ved hjælp af ,gennemse står der hvorledes får jeg antivirus til at lægge sig på adresselinien der, jeg klikker på gennemse og finde også alwil som den jo hedder men hvorledes kommer den ind ?
mvh
Hans

Kommentar
Fra : newface

Dato : 13-03-05 19:40
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-03-05 19:47

se lige her:
http://www.happy-messaging.com/messenger/virus/

De kan komme ind sammen med billeder.

Accepteret svar
Fra : geu

Modtaget 100 point
Dato : 13-03-05 21:26

Du skal ind i Funktioner og Meddelser og vælge hvilken virusscan der skal scanne de filer du modtager. Du trykker på gennemse og vælger dit virus program.

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 13-03-05 21:57

Tak for svaret geu.det var rart at få det klaret