/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Gmail indbakke i messenger.
Fra : vaskemaskinen
Vist : 1411 gange
30 point
Dato : 13-03-05 12:07

Jeg bruger min gmail til min messenger, hvis jeg trykker på indbakke så starter min outlookexpress men der har jeg jo ikke min indbakke i gmail.Min hotmail tjekker da på alm vis, hvis jeg vil ind i indbakken, så hvordan kommer jeg lettest ind i min gmail indbakke via messenger ?

Kommentar
Fra : alwagner

Dato : 13-03-05 15:20

øhhhhhhh, kan du ikke lige uddybe det lidt nærmere?
Hvad mener du fx med gmail?
Hvor er det lige du trykker på indbakke og ender i outlookexpres?
Er det i hotmail eller..........?

Kommentar
Fra : vaskemaskinen

Dato : 13-03-05 22:58

Tror ikke du kan hjælpe mig,når du ikke engang ved hvad gmail er

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 14-03-05 07:50

Hej Vaskemaskinen
Gmail understøtter POP3 så du kan faktisk godt sætte Outlook Expres op til at hente dine emails fra Gmail.
Server til indgående mail: pop.gmail.com
Server til udgående mail: smtp.gmail.com
Brugernavn og Password: Det sædvanlige.
Med venlig hilsen
Janus

Kommentar
Fra : vaskemaskinen

Dato : 14-03-05 19:40

Jeg har jo ikke min hotmail i outlook, og jeg ønsker heller ikke at ha min gmail i outlook, men det er måske en betingelse for at kunne hente post i messenger, at jeg har gmail i outlook ?

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 14-03-05 20:58

Jeg mener ikke det er muligt at komme direkte til Gmail's webinterface ved at trykke på "Indbakke" i Messenger.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 25-03-05 09:22

Gmail har et lille installationsprogram som er selvinstallerende i outlook, men jeg har problemer med at få det til at hente mail alligevel.
hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 25-03-05 09:26

OPsætningen er:
POP3: mail.gmail.com i indgående mail
SMTP: smtp.gmail.com i udgående mail
hilsen
Bjarne