/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
TRUST Bluetooth-software
Fra : geu
Vist : 551 gange
200 point
Dato : 12-03-05 08:26

Jeg har før haft min BT tilslutte og den virkede fint. Men nu er jeg løbet ind i et problem, jeg kan ikke få mit TRUST Bluetooth til og virke. Den kan ikke finde min BT doogle.
Men hver gang jeg sætter den i, kommer det et BT ikon frem og finder den. Det er det BT der ligger i Xp. Problemet er bare at man ikke kan finde sin maskine uden og sætte den til og søge først.

Så hvordan kommer jeg af med det der ligger i Xp eller får slukket for det, så jeg kan bruge TRUST Bluetooth..

Jeg har prøvet og deaktiver driver og den slags, men den starter op hver gang jeg til slutter min BT doogle i en USB port.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 12-03-05 12:20

du skal fjerne driver, software og "hardwaren i enhedhåndteringen" der efter sætte du donglen til og installer den driver og program der fulgte med donglen" og software

hvis der ligge andre driver fra en anden dongle kan den ikke køre

Kommentar
Fra : geu

Dato : 13-03-05 19:58

Fint nok.. Det har jeg prøvet flere gange og det kommer hver gang igen..

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-03-05 20:11

1 fjern usb enheden
2 du skal slette programmet BT (alt)
3 slet driveren
4 fjern BT i enhedhåndteringen
5 installer trust CD'en med driver og programmet "du skal ikke bruge det der ligger i XP" men på cd'en
6 indsæt donglen "vælg driver på cd'en trust

har du lagt sp2 ind?? opdater driveren / programmet hos trust

??? skal du overføre data elign fra anden enhed skal du tilføje enhed med Code

Kommentar
Fra : geu

Dato : 13-03-05 20:57

Jeg har fjernet alt der hedde Trust, og jeg kan ikke fjerne det der ligger i Xp.

Jeg har sp2

Jeg kan ikke vælge og kun bruge Trust

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-03-05 21:52

enhedhåndtering vælg BT slet

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-03-05 21:53

og tilføj/slet programmer vælg alt men BT

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-03-05 21:54

enhedhåndtering vælg BT slet/fjern

Kommentar
Fra : geu

Dato : 14-03-05 16:13

Der er inte og komme efter med BT, andet end et ikon i kontrolpanel. Det kan jeg ikke fjerne.

Der er ikke noget i enhedhåndtering.

Annuller spørgsmålet
Fra : geu

Dato : 06-01-06 17:08

Jeg annullere pga. manglende svar