/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
bentjuul, endnu et afdrag
Fra : ans
Vist : 404 gange
100 point
Dato : 10-03-05 21:24

Ja, i bestyrelsen er der også enighed om at jeg skal afdrage på en gæld for emesen

fra dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/62274

Overvejer meget at udskifte den bestyrelse

Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-03-05 21:32

Ans - du sover lige så meget som din bestyrelse.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 10-03-05 22:18

Ha, ha den anden del af bestyrelsen er da mig emesen og jeg er jo poængjæger, hvad fa'en ans - skal jeg udskiftes [hør] næh, næh jeg bliver i bestyrelsen

PS slet det andet spørgsmål ans for jeg har lige tjent 12 poænger på emesen så det er kun keldd jeg skal ha' lokket 12 af de stærke fra.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-03-05 22:25

Så har emesen jo betalt sin gæld

Hmmmm, kan du nu være sikker på at det er emesen, der har betalt

Hilsen ans

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-03-05 22:32

ja,

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-03-05 22:51

Der er mange gode vittigheder her http://www.kandu.dk/dk/spg/62267 og helt gratis vi må gøre lidt reklame for de gratis fornøjelser

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-03-05 23:37

bentjuul

Så har jeg slettet det andet spørgsmål

Til gengæld har jeg fordoblet point her , men jeg har ikke glemt dit udestående med Keldd.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-03-05 23:46

keldd har haft travlt i et andet spørgsmål, men han skal nok komme

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-03-05 23:54

håber jeg

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-03-05 00:06

nej, han er nok over at han skal af med 12 af de skarpe

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-05 14:49

bentjuul, nu får du 100 superpoint af mig, men det er jo ikke det samme som ledige point

God week-end.

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 11-03-05 14:51

Tak for svaret bentjuul.

Så blev det vist til 110 superpoint

Hilsen ans

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-03-05 15:18

hej ans
Det er da en ren overskudsforretning for mig men det er selvfølgelig ærgeligt at jeg ikke fik fat i Keldd, nåh ham nakker jeg på skype ved lejlighed.

Det har været et par skægge dage især hvis de kunne afsluttes med et tips om vittighedstråden

Også god weekend til dig, jeg er sikkert ikke meget på kandu de næste dage, men holder selvfølgelig øje med den videre udvikling i Sunowich tråden man kan jo ikke dy sig helt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-05 15:24

Keldd holder sig fra skype. Hvorfor mon

Et tip i vittighedstråden er stadig under overvejelse

Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-03-05 15:37

Tja - men det var nu ikke mig som betalte ovre i det andet spørgsmål.
Når man som jeg, kører med underliggende og gennemgangs postserversystem er det ret nemt, at omgå disse købepoint.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-05 15:42

emesen

Når det nu er muligt for dig at omgå pointsystemet, så skriv det ovre i den anden tråd