/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Bornholm
Fra : dlw
Vist : 826 gange
20 point
Dato : 10-03-05 15:14

Hvor finder jeg et godt sommerhus på Bornholm til rimelige penge?

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 10-03-05 15:28

prøv den gule avis eller den blå avis.

Eller søg på nettet f.eks
http://www.feriepartner.dk/
http://www.bornholms-sommerhus.dk/Default.asp?m=89
http://www.feriebureauet-bornholm.dk/sommerhus.htm

PS. Husk at bestille færge i god tid, ikk.

mvh og god tur
steen

Kommentar
Fra : kandaikke

Dato : 10-03-05 15:30

Hvis du googler på "sommerhuse bornholm" dukker der rigtigt mange sider op... Hvad er rimelige penge!!

Kandaikke

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 10-03-05 17:12
Kommentar
Fra : stig54

Dato : 10-03-05 20:08

Kommer an på hvad rimelige penge er og hvad du forlanger af sommerhuset.
Du kan få et luxussommerhus med spa og det hele til 15000 eller et med stue/ køkken, bad og to værelser til 4 personer for 3500 i højsæsonen.
Lad høre. Der er mange der lejer ud direkte på nettet uden om bureau.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 10-03-05 20:09

Kommer an på hvad rimelige penge er og hvad du forlanger af sommerhuset.
Du kan få et luxussommerhus med spa og det hele til 15000 eller et med havudsigt og 300 m. til strand, stue/ køkken, bad og to værelser til 4 personer for 3500 i højsæsonen
Lad høre. Der er mange der lejer ud direkte på nettet uden om bureau.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 10-03-05 20:10

Nå ja der skulle lige føjes noget til det nåede jeg ikke, men jeg er jo også bare en bornholmer, vi er ikke så hurtige

Kommentar
Fra : dlw

Dato : 11-03-05 08:03

Det er alle sammen nogle fine svar, men jeg vil gerne have noget mere præcist. Noget som er afprøvet, noget som kan anbefales. Det drejer sig om en uge sidst i april, og jeg tænker lidt på omkring 2000 kr

Accepteret svar
Fra : stig54

Modtaget 20 point
Dato : 11-03-05 14:14

Prøv at gå ind på den her:
http://www.sommerferie.nu/dk/sommerhus/1479/
Det hus kender jeg, det er lille men hyggeligt, det ligger åbent. Der er en lille terrasse og der er kommet havudsigt, og der er græsplæne nu, billedet på siden er fra dengang græsset lige var sået.

Godkendelse af svar
Fra : dlw

Dato : 14-03-05 08:33

Tak for svaret stig54.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 14-03-05 17:42

Alt i orden.
Den direkte mailadr. til ejer er fam.broens@mail.tele.dk

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 14-03-05 17:42

Alt i orden.
Den direkte mailadr. til ejer er fam.broens@mail.tele.dk