/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express
Fra : Consentus
Vist : 322 gange
20 point
Dato : 09-03-05 22:53

Under menupunktet "Meddelelser" kan man Bloker afsender! Kan der laves en backup af denne liste?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-03-05 23:34

NIX. Kopier den og skriv den ud, så har du den. En direkte backup er ikke muligt. Listen ligger et eller andet sted i systemet, men er ikke lige sådan at tage en backup af og umulig at genindlæse, hvad en backup jo gerne skulle kunnes.

M.v.h. AJ

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-03-05 05:06

jeg plejer at skrive adresser ud ved at kopiere dem og gemme som eml.fil - på en mail og gemme i dokumenter. Du kan jo gøre det samme - så er de til at kopiere tilbage igen ved blot at kopiere og indsætte.
Kender ingen andre måder med blokerede afsendere !

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-03-05 08:15

Hvis du har tdc/hotmail/gmail så kan det blokeres i webmail:
www.mail.dk
www.msn.dk
www.gmail.google.com

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 10-03-05 08:30

selvfølgelig kan du da lave en slags backup af dem , for de kommer til at ligge i reg databasen
og så kan du gøre det at du eksportere den ud til en ny reg fil

prøv lige at gå ind i regedit og søg efter en af dem du har blokeret ,

det vil sikkert se nogenlunde sådan som her

HKEY_CURRENT_USER\Identities\{92FA8616-A1C0-4DDE-8A89-2DA84F3BE02B}\Software\Microsoft\Outlook Express\5.0\Block Senders\Mail\Criteria\000]

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-03-05 09:39

huntermis - ja - men bruges shift samtidig som man sletter så ligger der jo intet !!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-03-05 09:41

emesen ???? Godmorgen - haha læste du ikke spørgsmålet ?

Consentus...... og dog kan være der er noget der med emesens indlæg - de flytter sig jo ikke hvis du blokerer i webmail og kan vel bare importeres osv derfra senere så

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-03-05 17:08

Bare fordi man ikke kan læse et spørgsmål ordentligt, kan der vel godt svares.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-05 19:12

haha emesen - og det behøver du overhovedet ikke fortælle MOI