/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sniffer til mail kode
Fra : ferik
Vist : 842 gange
500 point
Dato : 07-03-05 19:58

Jeg hjælper ind imellem nogle bekendte og andre med deres gamle computerer, to gange inden for den sidste måned har jeg været ude for, at folk ikke har kunnet finde deres optegnelse over deres koder til mail kontoer, jeg kan så sidde og vente på at mand og kone leder i en eller to timer, for at finde dem, eller måske har der væren en anden medhjælper og hjælpe dem med at komme på nettet, og de har slet ikke deres egne koder, det er jo ikke så rart, hvis der skal formateres
jeg mener at jeg har læst, at der findes små programmer der kan finde koderne, har prøvet med AIDA 32
på denne side skulle der være hjælp at hente, desvære er alt på engelsk og det er jeg ikke god til
http://www.ethereal.com/
er der nogle der kan hjælpe mig med dette program eller et lignende, med en god vejledning på dansk

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-03-05 20:28

http://www.snadboy.com/
Godt nok på engelsk.
Jeg bruger det før jeg formaterer.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 510 point
Dato : 07-03-05 20:43

Intaller snadboy.
Du åbner bare snadboy, samtidigt med at den kode du vil se, er i et åbent vindue.
Så tar du fat i markøren øverst i snadboy og fører den hel over koden *******
Lad nu være med at bruge programmet til noget griselify.
Gabrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-05 21:20

øhhh - husker det ikke men der er da en måde at gøre det uden at skulle installere noget - men hvad ???????????

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 08-03-05 14:28

til Gambrinus
FORMIDABEL

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 08-03-05 14:29

Tak for svaret Gambrinus.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-03-05 16:47

Min arbejds kollega har lavet en Access database til vores
kvalitetsstyring for snart 9 år siden.
For 4 år siden blev vi begge fyret pga. nedskæringer.
Vores gamle firma har så solgt databasen til et andet firma.
Gud hjælpe mig om de så ikke ringede for et par måneder siden, da de var kommet langt ind i databasen og blev bedt om password !
Hvordan pokker skulle min kollega ku' huske det.
Gambrinus