/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Napster virker ikke i Danmark?
Fra : dynamicduo
Vist : 759 gange
25 point
Dato : 05-03-05 14:18

Jeg har været inde på napster og læst mig frem, hentet og opdateret de ting, der var nødvendige og nu, hvor jeg så vil åbne free trial version siger den, at man ikke kan bruge napster i danmark! Passer det? Havde ellers indtryk af, at vi var en nogenlunde civiliseret nation - selv med amerikanske øjne!

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 05-03-05 14:41

Hej..

Prøv at se denne tråd:
http://www.kandu.dk/dk/spg/60269

Mvh Niels

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 05-03-05 14:46

Jamen, jeg var også indstillet på at betale - er klar over, at det ikke er p2p længere!
Den lovlige vej skulle blive min vej!

Tak for henvisningen til tråden, men det svarede ikke helt på spørgsmålet (eller også er jeg en idiot til at læse)

Jeg kan slet ikke bruge programmet - kan slet ikke "komme ind" fordi danmark åbenbart ikke er registreret!

Gir det mening?

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 05-03-05 14:54

Næ, det lyder lidt mærkeligt..
Men kan du simpelthen ikke bare vælge et andet land? Det plejer da ikke at have nogen betydning.. - Eller hvad?

Mvh Niels

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 35 point
Dato : 05-03-05 15:36

Jo vi er godt nok civiliceret herhjemme, det gør sig udslag i at lovgivningen er lidt stram til tider.

F.eks. må du ikke downloade Hex filer fra en server der er placeret i Danmark, så man skal en lille omvej for at få

Hex filerne ned. (1 sekund længere).

Og i USA, bliver Napster holdt i stramme tøjler, og skal lige have alt på plads, inden den er her, men den er her

snart.

Forresten er Hexfiler dem visse lyssky personager, bruger til at brænde piratkort med.

Hilsen Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : dynamicduo

Dato : 05-03-05 15:41

Tak for svaret Keldd - OG Niels!
Jeg giver op! Jeg ved, der er andre steder på nettet, hvor det er mindre besværligt! - og lige så lovligt!

Men tusind tak for indsatsen drenge!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 15:44
Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 05-03-05 15:50

Tusind tak!!!
Ja for pokker! Nu fatter jeg meget mere!!

Tak igen!!
-Marie

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 15:50

Selvtak dyna...

Men........Take a Walk On The Wild Side. Brug Lime Wire Pro. Godt legetøj.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 15:53

Godt Marie...........

Velkommen på Kandu, og få fat i Lime Wire, godt Peer to Peer program

Stil spørgsmål, og du får svar.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 05-03-05 16:03

Men er den ikke ulovlig?
Og er den ikke ret usikker? Jeg mener, man kan dele alle typer computerfiler, er det så ikke "nemt" for een at komme ind på eens computer gennem et remote assistance program eller lign?

Men hvis og hvis, hvor skal jeg helst hente det henne?
Og er det nemt at finde rundt i? (Prøvede den der stationripper, der ligger under tips lige nu, og dén var f.... uoverskuelig! Røg ud lige med det vuns!)

Og tak for velkomsthilsnen! Håber at jeg kan hjælpe dig en dag!

- marie

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 16:08

Marie vent,

finder noget til dig.

Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 16:19

Marie:
http://www.limewire-downloading.com/uk/index.htm

Her kan du downloade den fra.

Installer den, og spørg mig hvis den driller, alt nyt af den slags skal der lige rodes med.

Men den er god, jeg har brugt Napster, Kazar, E-Donkey, Overnet, Peer to Peer alle sammen, men nu er det

LIME WIRE.

Tag det roligt, og stil dine spørgsmål, så finder vi ud af det. Bare stil dine spørgsmål i tråden her, det kan

man godt, selv om du har lukket det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 05-03-05 16:20

ER du verdens største SKAT!?

Jeg vil fluks gå i gang! Tusind tak!!

(men jeg skal *sgu* nok komme rendende med spørgsmål lige om snart! )

- Marie

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 05-03-05 16:22

Hov!! Var det ikke gratis?

(Betaler gerne, men vil lige sikre mig, at det ikke findes et sted derude gratis)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 16:29

Jo jo, der en gratis,

den kan du tage, jeg kan ikke huske forskellen, mon ikke det er reklame, jeg har dem begge 2.

Men prøv at kigge på den tråd her, jeg fandt musikken hurtigere end de spurgte om den , det var en god tråd.
http://www.kandu.dk/dk/spg/59468

God fornøjelse, når du først lærer den at kende, er du lost for omverdenen.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 05-03-05 16:31

Hmmm... nu har jeg betalt...

Arh well...

Det er der jo ikke noget at gøre ved!

Jeg klikkede på "get it now" på det link du sendte mig.. Men hey! Så er vel super-lovligt det jeg har?

- MArie

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 16:38

Ja ,der kommer ikke nogen efter dig.

Hvad kostede den? 19 Dollars så vidt jeg husker.
Få den nu stillet op, søg på Kim Larsen først, så skal du bare se.

Rod lidt med den, du læser fint engelsk, går jeg ud fra efter din profil.

Lad os høre om du kan få noget ud af den, det tager lidt tid i begyndelsen, vær ikke bange

du skal nok finde ud af det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 05-03-05 16:41

Jeg er heller ikke bange - bare SUPERIVRIG!

Det lyder rigtigt til, at I hygger jer ovre på http://www.kandu.dk/dk/spg/59468, men også lidt indspist! Men det skriver du jo også i din profil.

Jeg vil straks gå i kast med limewire.

Og lige een ting til: min sang: Animals "Bring it on home to me"

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 05-03-05 16:43

Hey Keldd, er du msn messenger? Det ville være lidt hurtigere end det her. Jeg er der under dynamicduo@hotmail.com.

- MArie

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 16:51

Ja jeg er på Messenger og Skype, hvad foretrækker du?
Keldd

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 05-03-05 16:52

Har kun messenger...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 16:58

find min email under mit profilvrøvl, der står snabela men det laver du om til @ når du melder mig til på messenger.
keldd