/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
er DET kandu´s nye politik ?????
Fra : miritdk
Vist : 513 gange
1 point
Dato : 04-03-05 10:40

ingen e-mails fra kandu her - går der en dag med og en dag uden i fremtiden mon ??? - hov forkert smiley - så istedet

Nå - om ikke andet er søgefunktionen da hurtigere

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-03-05 10:44

Nå, det er DEN søgefunktion du bruger Mirit.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 10:51

...... selvfølgelig ellers var jeg jo aldrig landet her

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 11 point
Dato : 04-03-05 11:04

Når systemet ikke kommunikerer med e-mail dispatcheren bliver der frigjort resourcer til 'vigtigere' ting ...så som søgning ...og opdatering af siderne i almindelighed. Sådan har det nu altid været her på boardet.

Det er noget af et helvede at tjekke de tråde man nu engang har kastet sig over, med mindre man klikker på eget profilnavn og går til bunden af listen. Det tager for mig en evighed og jeg får alligevel denne meddelelse nederst :
Citat
Der er desværre sket en fejl. Prøv igen senere.

Hvis fejlen bliver ved med at opstå, så skriv til os Her.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 11:33

og det var lige hvad der skete da jeg ville svare molo....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 11:36

HAH - og nu strømmer det ind med mails igen -

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 11:36

Tjekker lige

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 11:44

Søren Jensen mig så !

Nu går jeg lige på spruthus og fejre den glædelige begivenhed ved at læse dagens Ekstrablad ..så får man nemlig både øl og avis for de samme penge, som man skulle have betalt for avisen alene i Kiosken.

..og så får man oven i købet både Børsen og Information med i samme ombæring

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 11:50

MOLO det er vist da sådan noget lignende omvendt spare instinkt

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 12:01

Tak for svaret molokyle. ingen nyhed - men for filan det letter lidt på det hele når der kommer post

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 13:13

Jep -> 182 emiler her

</MOLOKYLE>