/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Meridian platinum
Fra : Klokker
Vist : 398 gange
200 point
Dato : 02-03-05 18:14

Nogen der ved hvor man kan få fat i en dansk vejledning til sådan en GPS model.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-03-05 20:28

Hej Klokker

Er det en du har købt selv i en forretning? Loven foreskriver, at der skal være en brugsanvisning med, på mindst Skandinavisk, på en vare købt i Danmark. Så hvis du har købt den i en forretning, så henvend dig der, og bed dem om at skaffe den. Det er de pligtig til.

Jeg har ledt i over ½ time på internettet. Jeg fandt intet.

mvh
franksp

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 02-03-05 21:32

Hej franksp , nej det er en kammerat der har fået en af ven som har brugt den i USA , og derfor er alt på engelsk og så rækker vores skole engelsk ikke , men tak for indsatsen , har også selv ledt som en gal.