/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
menuer og dialoger på andre sprog? (win2~
Fra : lino
Vist : 563 gange
200 point
Dato : 05-09-02 12:33

hej,

kan det lade sig gøre i win2k at indstille windows, så menuer og dialoger bliver vist på et andet sprog?
Jeg har en tysk version, men vil gerne have vist brugeroverfladen på dansk?
jeg har prøvet at ændre indstillingerne ved at gå ind i kontrolpanelet "regional and language options" (eller hvad det nu hedder på dansk) og vælge dansk som standard alle de steder, jeg kan komme til det - men windows bliver ved med at tale tysk

Er der andre steder i Win2k, dette kan indstilles?

pft
Lise

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 05-09-02 12:49

Nej så skal du installere den danske version af win2k

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-09-02 13:11

Det kan du kun med en multilanguage version. (Sælges ikke til private)

Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

On Thu, 05 Sep 2002 10:33:10 GMT, "lino" <lino.news@kandu.dk> wrote:

>kan det lade sig gøre i win2k at indstille windows, så menuer og
>dialoger bliver vist på et andet sprog?
>Jeg har en tysk version, men vil gerne have vist brugeroverfladen på
>dansk?

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 05-09-02 17:35

Jeg ved da at man kan hente opdateringer til feks. Outlook hvis man ønsker en Dansk udgave af den (Har gjort det selv for andre) så hvis det er til Internet Explorer / Outlook osv. så skal du bare ind åp Microsofts Hjemmeside og opdatere til en Dansk udgave hvis du ønsker dette sprog

Håber det hjælper lidt

Mvh
SANTA

Kommentar
Fra : kaasgaard

Dato : 05-09-02 23:19

Hep,

SANTA2002 har fat i det rigtige.

Hvis du sætter det primære sprog i internet explorer til at være dansk (da) - dvs. det står øverst på listen over sprog, og herefter går ind på http://windowsupdate.microsoft.com/ og opdaterer hvad du kan, så vil de programmer du opdaterer være på dansk.

Jeg har konverteret en dansk version til engelsk og omvendt på den måde.

Håber det hjælper.

// Martin

Kommentar
Fra : kaasgaard

Dato : 30-09-02 03:09

Hep,

Fik du det til at virke?

// Martin