/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
aklsp.dll virus
Fra : mingg
Vist : 434 gange
200 point
Dato : 01-03-05 14:38

virus 112 kan finde aklsp.dll men ikke fjerne den
jeg har prøvet at lukke alt ned i jobliste og prøvet at slette den både normal og i regerstrinsdatabasen
den ligger i system32
både norton og panda kan ikke finde den
gode forslag ønskes

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 01-03-05 14:48

aklsp.dll findes ikke på symantech hjemmeside og jeg kan heller ikke rigtig se hvad det er for en......er det ikke en trojaner ????

har du slået systemgendannelse fra inden du sletter???

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 01-03-05 16:44
Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 04-03-05 00:28

Hejsa Mingg

Hvis man scanner med flere forsk. programmer er der næsten altid en der finder noget de andre ikke finder. At Panda ikke finder den er ikke noget nyt, men et opdateret Norton burde finde den. Jeg kan ikke se nogen steder at det skulle være en virus eller andet. Hvad gør den ved din pc ? hvis du kan scanne hos virus 112, må du være registreret hos dem. Hvad siger de ! prøv at download dette tool http://www.atribune.org/downloads/l2mfix.exe. Vis det er en form for spyware skulle dette klare problemet.
Hilsen Oscardino

Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 04-03-05 00:40

Hej igen Mingg
prøv at downloade Dr. Delete som kan slette næsten alt. Husk at deaktivere systemgendannelse, genstart, aktiver gendannelse igen, lav et nyt gendanelses tidspunkt, og slet. Du kan også bruge windowsdisk oprydning, tryk på flere mugligheder og du kan slette systemgendannelse pånær den sidst oprettede.
Men igen hvad laver den af fejl på din pc.
Hilsen Oscardino