/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
cyklisk redundanscheck fejl???
Fra : smartass9
Vist : 419 gange
200 point
Dato : 28-02-05 18:01

Hey...

Jeg har lige købt et pc spil, men når jeg skal installere spillet og putter cd 2 i går der et stykke tid også kommer den med en cyklisk redundanscheck fejl??? Ved data 3.cab...
Ved ikke hvad der er galt. Det er et ny spil.

HJÆLP...

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-02-05 18:11

Der er fejl på din instalations CD er mit bedste bud...
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-02-05 18:44

Din CD nr. 2 er defekt

CRC ? = http://www.wordiq.com/definition/Cyclic_redundancy_check

Enten en fysisk defekt på selve CD-ROM skiven !

...eller en dårlig brænding (..næppe sandsynligt, hvis det er en original CD-ROM du har købt )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-02-05 18:44

Beskidt eller ridset CD, tør den af for fedtede fingre.
Eller dit læsehoved i cd-drevet er beskidt.
Eller læg cdèrne i et andet drev, feks. brænderdrev, der bedre kan læse.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : smartass9

Dato : 28-02-05 18:46

Cd ROM skiven er original...

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 210 point
Dato : 28-02-05 18:49

Hvis garantien stadig dækker ; kan du få ombyttet CD-ROM programmet/spillet/sættet !

pallebhansen -> Så ville det næppe vare et problem med denne 'programpakke' alene

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smartass9

Dato : 28-02-05 18:52

Okay. For jeg har lige købt det i dag. Så det er lidt irriterende.

Godkendelse af svar
Fra : smartass9

Dato : 05-03-05 15:23

Tak for svaret molokyle. Har byttet spillet.