/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Stettin
Fra : loef
Vist : 777 gange
300 point
Dato : 28-02-05 11:55

Vi er nogle tøser som skal til Stettin i maj måned.
Vi skal bo på Hotel Victoria - Er der nogen som ved hvor vi kan få lavet fransk manicure? og hvad er prisen cirka?
Gode tips til restauranter, markeder esv. modtages også med kyshånd.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 28-02-05 12:26

Start med at kigge på http://www.stettin.dk og skriv evt. til webmaster (Jan). Han er dansker men bosat i Stettin, så han ved sikkert noget om manicure. Gode tips til restauranter o.lign. kan I se på nævnte side.
Der er 2 markeder i centrum og et ved grænsen, så I kan sagtens nå alle 3. Dem i centrum er mest spændende. Det ved grænsen er ret dyrt fordi det ligger meget tæt på Tyskland.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 28-02-05 14:08

Men jeg har forøvrigt været i Stettin en 14-15 gange, så hvis jeg kan hjælpe er I velkommen til at maile på hansilog(a)mail.dk

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 08-03-05 09:49
Kommentar
Fra : jvchris

Dato : 10-05-05 14:32

Jeg har lavet en lile lommebrochure over der vi så i Stettin, hvor vi spiste osv. , i skal have publisher for at læse den, så rekvirer ten på : jvchris@webspeed.dk

Jørgen