/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Til sprit73
Fra : ans
Vist : 524 gange
300 point
Dato : 27-02-05 16:08

Dit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/10693

det var noget jeg, eller rettere sagt min søn, kunne bruge. Et nyt strømkabel er bestilt.

Da jeg ikke fik mulighed for at vurdere dit tip, kan du her få nogle point.

Som altid starter jeg med 1 point, men forhøjer når du melder dig i denne tråd.

Hilsen ans

Accepteret svar
Fra : sprit73

Modtaget 300 point
Dato : 27-02-05 22:14

Hej ans,

Det lyder rigtig dejligt, at også i (din søn) kan nå at gøre noget ved problemet inden det eventuelt kunne opstå. Tusinde tak for de søde ord

Held og lykke med kablet

Mange hilsner,

/sprit

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-02-05 22:30

Hej sprit73

Min søns x-box gik "død" for et par dage siden. Håber at det nye kabel kan få den til at køre igen.

Nogle af min søns venner har også bestilt et nyt kabel.

Det er på grund af dit tip.

Tak skal du ha'

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 27-02-05 22:32

Tak for svaret sprit73.

Der var flere, der blev glade for oplysningen.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : sprit73

Dato : 27-02-05 22:50

Hej igen,

Aj hvor bliver jeg bare rigtig glad for at høre, at jeg rent faktisk har hjulpet nogle helt vildt idag

Det er altid en rigtig dejlig følelse - Og 1000000 tak for de dejlige point (der går jo sport i det)

Fortsat rigtig god aften,

/sprit