/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Bullguard Antivirus
Fra : nogoodbadguy
Vist : 576 gange
50 point
Dato : 23-02-05 18:05

Hej, bruger Bullguard Antivirus, men den mangler i højreklikmenuen.
Nogen løsning til hvordan man gør så den vises i højreklik.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-02-05 20:52

Jeg har Bullguard... Jeg forstår ikke, hvad du mener? Hvor er det, du højreklikker?

Kommentar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 24-02-05 02:55

I højreklik på musen, der er ikke andre højreklik.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-02-05 21:25

Normalt vil programmer der er beregnet til det, spørge om du vil installere en "shell" under installationen af programmet!! Så enten skal du geninstallere eller osse kan du finde muligheden under options, preferences, indstillinger eller lignende! Men det er jo ikke alle højreklik menuer den findes i! F.eks vil du ikke kunne finde den i et internet explorer vindue som her! Prøv at højreklikke på en fil eller mappe istedet!

Kommentar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 24-02-05 22:49

Prøv at højreklikke på en fil eller mappe istedet!
Det er prøvet for længst.

Kommentar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 24-02-05 22:49

Prøv at højreklikke på en fil eller mappe istedet!
Det er prøvet for længst.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-02-05 14:39

Jeg må være inderligt ubegavet! Jeg forstår stadig ikke, hvad det er, du højreklikker på?? Er det på Bullguard-program-ikonet? Hvis jeg højreklikker der, så får jeg kun valget "vis, minimer,afslut". Det er næppe det, du mener..
Hvis jeg højreklikker på skrivebordet, så får jeg nogle valg, som ikke har noget med Bullguard at gøre..
Hvis jeg højreklikker på mappen "Bullguard" i C\Windows\programmer, så får jeg en række oplysninger og muligheder vedrørende filen Bullguard..

Gider du at forklare dig lidt tydeligere? Så kan jeg da i hvert fald fortælle dig, om Bullguard på min computer opfører sig anderledes..

Kommentar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 25-02-05 17:41

Når man højreklikker på en fil så kommer der en menu frem hvor Bullguard ikke er, det er det der mangler.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-02-05 17:54

Det burde der da komme med et antivirusprogram installeret. Er du sikker på du har sagt ja til at bruge shell extensions under installation af programmet?

Kommentar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 25-02-05 18:42

Det kan jeg ikke huske men prøver lige at geninstallere det.

Kommentar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 25-02-05 19:19

Kan ikke se noget der hedder shell extensions under installation af programmet?
Det er en trialversion jeg bruger, men det burde vel ikke have nogen betydning.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-02-05 20:50

Nogle trial versioner er med begrænset funktionalitet, så det kunne være det! Men hvis Birgitta har en fuld version kan hun nok svare på det!

Kommentar
Fra : Gamleking

Dato : 14-03-05 09:21

bulgar er fuld version også hvis det er trial version jeg tror det han mener er hvis han højreklikker på en fil eller mappe så vil man normalt få den valgmulighed at scanne denne fil med viruskanner men den funktion har jeg heller ikke i min bulguard ver 5.0 payversion
så enten er det en mangel eller har jeg blot ikke kunnet finde det der aktivere det
men et godt råd kom aldrig til at banne MAC adrese med firewal no conect til internettet hehe

Kommentar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 14-03-05 09:57

Ja, for det er nemlig i versionen før 5.0.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 14-03-05 14:12

Jo, jeg har den funktion, men min Bullguard hedder 4.1.
Men min Bullguard skanner automatisk en fil, når jeg åbner den.. Så egentlig kan man vel bare åbne en fil hvis man ønsker den skannet..