/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
MSN MAIL!!!
Fra : matiasnykfyahoo.dk
Vist : 598 gange
56 point
Dato : 22-02-05 18:49

ok, here it comes :P - Jeg skal oprette mig en mail, og den SKAL slutte på "@msn.com" er der mange der har, men inde på msn's hjemmeside når man vil oprette en mail, opretter man en "@hotmail.com"

- Et link, en guide, ET eller andet plz? :)

... - HAAAAASTER!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-02-05 19:03

prøv at ret hotmail til msn.com

Accepteret svar
Fra : sct.clemens

Modtaget 66 point
Dato : 22-02-05 19:13

Det kan man ikke mere, man kan kun oprette med hotmail.com - muligheden med msn.com ophørte for over et år siden.

Kommentar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 22-02-05 19:14

say what?

- er ikke med?

- altser, skal ha en msn.com mail, men når jeg går ind på hjemmesiden msn.com og trykker "opret mail" kommer jeg ind og oprette en mail der hedder hotmail.com!+

- hvordan opretter jeg en msn mail!!? der hedder @msn.com????!

Kommentar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 22-02-05 19:14

man kan ikke selv skrive msn, eller noget under opret hvis det er det du mener?

Kommentar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 22-02-05 19:15

aaaaaargh PIS! - NEDEREN! - Sikker????

Kommentar
Fra : sct.clemens

Dato : 22-02-05 19:18

Ja for jeg ved det. Du må nøjes med hotmail.com

Kommentar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 22-02-05 19:24

arg pis, skulle havde lavet pis med folk, der køre en besked rundt overalt med at man IKKE må acceptere en bestemt mail når den prøvede at adde dig til msn, så ville jeg lave en NÆSTEN identisk mail :P øv :P Der røg den joke i vasken efter som den mail slutter på msn.com :D

Godkendelse af svar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 22-02-05 19:24

Tak for svaret sct.clemens. det var fandme synd :P

Kommentar
Fra : Svinedrengen

Dato : 22-02-05 19:48

Lyt endelig til sct.clemens. Hvis nogen kender til MSN adresser så er det ham. Han skal nemlig bruge en ny hvergang han lokker på kandu.dk som enten rytmehans, posedamen, lidl, hr.andersen, sct.clemens og mange mange flere.
Plus alle dem han i tidens løb har fået slettet herinde på grund af dårlig opførsel. Svampearne, professor svamp, arne.k, arne.jacobsen og mange mange flere.

Kommentar
Fra : sct.clemens

Dato : 24-02-05 09:10

Du er da lam i roen svinedreng, sikke noget crap at fyre af din retarderede lamme spasser.
Skriv en bog om dine problemer eller hæng dig selv.
Du kan selv være lokker, jeg nøjes med at logge.