/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Hvor ligger kalenderen i Outlook?
Fra : Jaffe123
Vist : 500 gange
50 point
Dato : 21-02-05 19:41

Hvordan finder man frem til hvor kalenderemnerne gemmes i Outlook, og hvad hedder den fil til "efternavn"
Jesper

Accepteret svar
Fra : Finseth

Modtaget 60 point
Dato : 21-02-05 19:46

højreklik på kalender i mappeliste, klik på autoarkiver, så får du både hvor mappen ligger og hvad den hedder ( outlook.pst)

Kommentar
Fra : Finseth

Dato : 21-02-05 20:00

lige en tilføjelse: filen kan også hedde archive.
Jeg glemte at skrive at når du har højreklikket på kalender skal du klikke på "egenskaber" og så ellers følge ovenstående

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-02-05 21:20

Ja, undskyld at jeg blander mig
Finseth > jeg bruger selv Outlook Express -
Citat
højreklik på kalender i mappeliste, klik på autoarkiver,........osv

hvilken kalender ??? - jeg kan slet ikke se den kalender du taler om ???

<\\Benny

Kommentar
Fra : Jesfrivi

Dato : 21-02-05 22:05

Tak Finseth. Jeg har fundet frem til placeringen, men jeg kan ikke komme dertil: Efter mit Documents and settings\lokale indstillinger beder den om "Application Data" og den kan jeg ikke finde i mapperne. Hvordan finder jeg den?
Jesper
P.S. Bennymanden, det er fordi der ikke er en kalender i Express

Kommentar
Fra : Jerrik

Dato : 21-02-05 22:42

Alle data (post, og kalender og adresser) gemmes i en *.pst fil, søg i stifinder efter en sådan, og du vil finde den hvis den er der.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-02-05 00:02

OK - excuse me - og tak skal du have
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : Finseth

Dato : 22-02-05 00:45

hej jesfrivi
gå ind i "funktioner" , mappeindstillinger, vis og vælg "vis skjulte filer og mapper" og vupti så har du "Application Data"
håber det er brugbart - undskyld ventetiden, men jeg skulle lige ud og spille lidt fodbold

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 23-02-05 13:26

du skal normalt se i mappen Documents and Settings > " bruger navn" > Lokale indstillinger > Application Data > Identities > " et langt nummer " > Microsoft > Outlook eller Outlook Express.. her skulle du gerne finde alle dine mapper HUSK vlæge vis alle filer ved at gå i mappeindstillinger, vis og vælg "vis skjulte filer og mapper"

Kommentar
Fra : Jesfrivi

Dato : 24-02-05 22:05

Jeg kan simpelthed ikke finde ud af hvordan man giver points! Hjææælp.
Jesper

Kommentar
Fra : Finseth

Dato : 25-02-05 17:42

over hvert indlæg står der "accepter som svar" klik på den så skulle det gå af sig selv

Kommentar
Fra : Jesfrivi

Dato : 25-02-05 20:02

Det står der ingen steder på min side...??? Kan det være noget med indstillingerne?
Jesper

Kommentar
Fra : Finseth

Dato : 25-02-05 20:09

det burde stå ude til højre over de indlæg du ikke selv har skrevet - lige over dato og tidspunkt

Kommentar
Fra : Jesfrivi

Dato : 26-02-05 08:37

Ja, problemet er bare at det gør det ikke (?)
Jeg prøver at kontakte supporten for hjælp, så vender jeg tilbage med points.
Jesper

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-02-05 12:26

log ind som jaffe123 og accepter

Godkendelse af svar
Fra : Jaffe123

Dato : 26-02-05 13:37

Tak for svaret Finseth. Jeg er blevet gjort opmærksom på at jeg havde gang o to profiler uden at jeg var klar over det. Derfor problemerne.
Jesper