/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Jubii jeg skal til Turkiet.
Fra : vibbe
Vist : 809 gange
50 point
Dato : 26-06-01 09:46

Hej alle sammen, så skal jeg til Turkiet om 14 dage, og jeg glæder mig helt vildt. Er der nogen af jer der har været der, og kan anbefalde nogle attraktioner som jeg simpelthen skal se? Jeg skal til Mamaris, hvis det gør en forskel.

Den ferieglade Vibbe

Accepteret svar
Fra : hjr

Modtaget 60 point
Dato : 26-06-01 10:24
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-06-01 16:27

glæd dig,det er det fedeste sted,og så kan du jo lige tage en tur til Rhodos
på en endagstur-det tager
ca 45 min med båd og koster ca 300.- tur retur
M.v.h
Mr Cool

--
M.v.h
Mr Cool
Hoffer-er@cool.dk
"vibbe" <vibbe.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:q4XZ6.2854$lf5.477128@news010.worldonline.dk...
> Hej alle sammen, så skal jeg til Turkiet om 14 dage, og jeg glæder mig
> helt vildt. Er der nogen af jer der har været der, og kan anbefalde
> nogle attraktioner som jeg simpelthen skal se? Jeg skal til Mamaris,
> hvis det gør en forskel.
>
> Den ferieglade Vibbe
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-06-01 18:16

Så synes jeg du skal tjekke www.ferielyst.dk ud. Vi har netop nu en artikel
om marmaris under feriemål.

Rigtig god tur.

Du er velkommen til at stille spørgsmål hvis du har nogen

mvh

Kasper Christensen
Ferielyst.dk
"vibbe" <vibbe.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:q4XZ6.2854$lf5.477128@news010.worldonline.dk...
> Hej alle sammen, så skal jeg til Turkiet om 14 dage, og jeg glæder mig
> helt vildt. Er der nogen af jer der har været der, og kan anbefalde
> nogle attraktioner som jeg simpelthen skal se? Jeg skal til Mamaris,
> hvis det gør en forskel.
>
> Den ferieglade Vibbe
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : vibbe

Dato : 26-06-01 19:48

Turkiet = Tyrkiet (FLOVT).

Godkendelse af svar
Fra : vibbe

Dato : 26-06-01 19:48

Tak HJR.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-06-01 18:50

> Turkiet = Tyrkiet (FLOVT).

Nu står der jo ingen steder at man skal kunne stave korrekt for at poste i
en NG.

Mvh

John K

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-06-01 19:46

vibbe wrote:

> Turkiet = Tyrkiet (FLOVT).
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

FLOV.?
Ja, jeg ville også være flov over at tage til Tyrkiet.
- Hvis man begynder at overveje hvordan de behandler kurderne osv.

Jørgen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-06-01 20:42

> FLOV.?
> Ja, jeg ville også være flov over at tage til Tyrkiet.
> - Hvis man begynder at overveje hvordan de behandler kurderne osv.

Tja, hvis man skal tænke i de baner når man vil ud og rejse, bliver
valgmulighederne jo ret begrænsede.

Nævn mig et land der ikke overtræder menneskerettighederne - bare et -
Danmark tilhører vist ikke den kategori.

I øvrigt tror jeg ikke du ændrer noget ved situationen i Tyrkiet - om du
rejser derned eller ej.

Mvh

John K

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-06-01 21:23

vibbe <vibbe.news@kandu.dk> skrev

> Turkiet = Tyrkiet (FLOVT).

Næ, det betyder ingenting, jeg synes det er mere flovt at du
tilsyneladende
ikke har gidet at læse nogle dage tilbage, der er flere indlæg om
Tyrkiet og Mameris.

mvh
Alex Christensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-06-01 22:00

Men ,glæd dig .Der er bare så dejligt . Issær hvis man rigtig trænger til at
slappe af og nyde livet.
Jeg kunne da godt bruge en uge lige nu , selv om jeg kom hjem i onsdags
coppi

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-06-01 16:11

Si mig engang. Kan det passe at et sagligt spørgsmål skal ende i sådan en
gang ævl. Ta' jer dog sammen. Det skal da ikke være sådan, at man er bange
for at poste noget her!!

Det er godt det ikke er alle grupper der er sådan her

Hilsen
Kasper Christensen

"vibbe" <vibbe.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:0U3_6.3302$lf5.508677@news010.worldonline.dk...
> Turkiet = Tyrkiet (FLOVT).
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-06-01 19:52

Kasper Christensen (Ferielyst.dk) <kasper@ferielyst.dk> skrev

> Si mig engang. Kan det passe at et sagligt spørgsmål skal ende i
sådan en
> gang ævl. Ta' jer dog sammen. Det skal da ikke være sådan, at man er
bange
> for at poste noget her!!

Det ville være nemmere at kommentere, hvis du præciserede hvad du
mener der er galt.
Det eneste du citerer er Vippe`s egen ærgrelse over en slåfejl.

mvh
Alex Christensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-06-01 20:13

Jeg beklager. Jeg har læst forkert.
"Kasper Christensen (Ferielyst.dk)" <kasper@ferielyst.dk> skrev i en
meddelelse news:3b3b494f$0$4667$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Si mig engang. Kan det passe at et sagligt spørgsmål skal ende i sådan en
> gang ævl. Ta' jer dog sammen. Det skal da ikke være sådan, at man er bange
> for at poste noget her!!
>
> Det er godt det ikke er alle grupper der er sådan her
>
> Hilsen
> Kasper Christensen
>
> "vibbe" <vibbe.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:0U3_6.3302$lf5.508677@news010.worldonline.dk...
> > Turkiet = Tyrkiet (FLOVT).
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : JydenFraJylland

Dato : 29-01-03 21:10

Jeg har ikke været i mamaris, men i Side og der var rigtig lækkert.. Du kan roligt glæde dig!

Kommentar
Fra : JydenFraJylland

Dato : 29-01-03 21:12

Vil lige skrive nogle ting der er gode at have i baghovedet når man rejser...

-Hvis i vil opleve noget imens i er på ferie så kan i altid tage med på nogle af de ture der arrangeres af rejseselskaberne.. de har en god kvalitet.. Mange andre steder i Tyrkiet arrangerer også ture men det er ikke aldig at man for hvad man regner med.. Så jeg vil altså foreslå rejseselskabernes ture..

-at toiletterne(offentlige) i tyrkiet ikke altid er lige "hyggelige" og ofte uden toiletpapir, så måske er det en ide at tage noget med fra hotellet hvis man skal på en længere tur.

-nogle af tyrkerne har det med at "misforstå" priser, så tag evt en lommeregner med hjemmefra, så i kan vise dem tallene.. så undgår i div problemer med for høje priser.

-tyrkerne vil også gerne have Euro, så måske var det en ide at veksle til Euro hjemmefra..

-Der spises en del får i Tyrkiet... så kig en ekstra gang på menukortet hvis i ikke kan lide får.. Min egen vurdering er at det smager lidt uldent!

-Tag evt en lommelygte med fra Danmark... strømmen gik jævnlig tit om natten der hvor vi var, og det er altså ikke så fedt hvis du skal op på f.eks. toilet om natten.

-Tyrkerne kan godt være ret påtrængende hvis man blot kigger på varer, og lad være at falde i fælden og køb deres varer hver gang, -bare gå. Og hvis i køber noget, så tjek lige syninger og sådan først..

-Normalt giver man drikkepenge..

Tyrkiet er et land i roligt kan glæde jeg til at komme til! Der er dejligt!

JydenFraJylland