/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Red mig.
Fra : poulgrandahl
Vist : 480 gange
500 point
Dato : 19-02-05 17:07

Jeg er ved et uheld kommet til at fjerne partitionen på min harddisk, har mange timers arbejde + alle mine billeder på den. Har installeret partion på harddisken igen men den vil sevfølgelig formateres før den kan bruges.
Surt,surt. 500 point til den der kan redde den.

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 510 point
Dato : 19-02-05 17:12

PRØV MED DET HER Program
http://www.download.com/3000-2248-10118663.html?part=83687%2520&subj=dlpage&tag=button
Du kan læse om det her:
http://pcinspector.de/file_recovery/dk/manual.htm
håber den kan gendanne dine billeder oa...

Kommentar
Fra : xou

Dato : 19-02-05 17:14

du MÅ IKKE INDSTALLERE NOGET på det drev hvor du ønsker der skal raddes noget , da det ellers vil blive overskridet,og ødelagt for altid.så indstallere det og sæt det til at søge efter slettet filer på din nyoprettet partition - ganske nemt....

Kommentar
Fra : 5792002120

Dato : 19-02-05 17:23

du MÅ IKKE INDSTALLERE NOGET på det drev hvor du ønsker der skal raddes noget , da det ellers vil blive overskridet,og ødelagt for altid.så indstallere det og sæt det til at søge efter slettet filer på din nyoprettet partition - ganske nemt....

p.s. det hvar mig der skrev det først

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 19-02-05 17:26

xou = 5792002120 ????????

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 19-02-05 18:54

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-02-05 19:53

Ikke begynd formattere den disk,bruk dette prg. Jeg bruker det selv og det finder filer på kortsagt alt

denne link.
http://www.jufsoft.com/badcopy/?rid=BadCopy&vid=3.75&bid=0608

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-02-05 19:58

Ps. dette prg. kan du bruke på alle typer lagermedier,jeg kom til slette mitt CF kort i mitt kamera,men dette fant alt jo

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 19-02-05 22:59

Her er nogle muligheder, men jeg kan anbefale programmet "Get Data Back" som du finder næsten halvvejs nede på siden. Bemærk den findes både til FAT og NTSF fil systemer.

Kommentar
Fra : poulgrandahl

Dato : 20-02-05 01:34

Vil Prøve nogle af de foreslået eksempler, min harddisk er ude hos en ven så jeg skal lige have den tilbage først. Så indtil videre takker jeg for hjælpen, og derefter finder jeg udaf hvem der skal have pointene.

Godkendelse af svar
Fra : poulgrandahl

Dato : 01-03-05 00:41

Tak for svaret xou. Men du glemte at fortælle at det kostede 52 dollars. Nå, men jeg fik reddet ca. 85% af harddisken.