/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / DOS / Spørgsmål
10  Dark_Magi.. 230
DOS program i XP
Fra : viskinge
Vist : 842 gange
200 point
Dato : 15-02-05 05:50

Har fået ny bærbar, og bruger et bestemt program (i dos) meget. Programmet starter fint op, og alt virker, undtagen tastaturet!!!. Programmet har kørt problemfrit på mange andre xp pc'er, bare ikke min.
Nogle der har noget bud????

Accepteret svar
Fra : Jerrik

Modtaget 200 point
Dato : 15-02-05 07:23

Prøv at højreklikke på programmet og gå ind i "Egenskaber" og så væleg fanen "Kompatibilitet" - der kan du vælge at køre programmet som i windows 95 og vælge andre indstillinger for fare m.v.
Mon ikke det kan løse dit problem?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-02-05 07:47

Viskinge hvad er det for et program, der findes sikkert en "opdatering" eller et alternativ. Ellers har Jerrik ret i sin fremgangsmåde, men jeg skulle kende dig dårligt, hvis du ikke selv har afprøvet dem metode.

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 15-02-05 11:50

Tak for svaret Jerrik.
Jeg prøvede, hvad du foreslog, men den stod allerede korrekt. Så gik jeg over under "MEMORY" og fandt at nogle, slet ikke var sat til. Jeg satte alle til AUTO og så kørte det bare derudaf.

MVH