/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
glemt password
Fra : hcma
Vist : 482 gange
1 point
Dato : 13-02-05 12:34

hvad fa... gør man, når man har glemt sit password og samtidig har fået ny mail-adresse.
Kan godt huske mit gamle brugernavn (catbody), men det hænger jo sammen med min gamle mail-adresse, som er totalt nedlagt og slettet på min server, og kan ikke benyttes/oprettes igen.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 11 point
Dato : 13-02-05 12:41

går ud fra du mener til kandu ???????????

gå ind i din profil - der kan du ændre password og email - hvis du ikke har mulighed for det så skriv til kandu - de er villige og hjælpsomme hvad det angår

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-05 12:41

går ud fra du mener til kandu ???????????

gå ind i din profil - der kan du ændre password og email - hvis du ikke har mulighed for det så skriv til kandu - de er villige og hjælpsomme hvad det angår

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-02-05 12:51

Skriv til service@kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-05 12:54

molo - det var vist den korrekte meddelelse -

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-02-05 12:57

catbody -> Troede ellers ikke du gad mere ?

http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=5317

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 13-02-05 13:15

molokyle -> troede jeg heller ikke, men nu gør jeg er forsøg mere
vil dog meget gerne kunne logge ind under mit oprindelige nick = catbody
Har lige skrivet til kandu, så nu venter jeg bare på besked fra dem.

en lille anden ting: hvad er kotumen m.h.t. point når det drejer som om spørgsmål/problemer vedr. selve Kandu.dk ?

Som I kan se har jeg ikke for mange at give af (20 stk.) som jeg fik tildelt, da jeg oprettede min "nødbruger-konto" for i det hele taget at kunne logge ind. Min gamle Catbody-konto må være godt fyldt op

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 13-02-05 13:18

kan da se at jeg stadig ligger pænt placeret i de kategorier jeg oprindelig deltog i

Godkendelse af svar
Fra : hcma

Dato : 13-02-05 13:19

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-02-05 13:33

catbody -> 1 påæng burde være mere end nok

Jeg svare gerne på de spørgsmål jeg enten finder interessante og måske selv kan lære mere af, eller de jeg er stensikker på jeg sidder inde med svaret på

Gå snarligt gensyn catbody ..og forhåbentlig velkommen tilbage !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-05 13:48

der er vel for hulen da ikke nogen kotume for pointene når man vil spørge

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 13-02-05 14:29

miritdk >> nogle fora har den uskrevne regel at spørgsmål om selve sitet er "gratis" (fejl, mangler, problemer o.s.v.)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-02-05 16:15

Hej Catbody !
Du har såmænd været med hele tiden.
For vi er nogle stykker som til stadighed henviser til dine hjælpesider.
http://www.hcma.dk/
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair
Eyvind.

Og så er der vist ikke så mange som går op i pointstørrelsen mere.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-05 16:36

NEJ nemlig