/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
SNEHJÆLP...! ;-)
Fra : Mac.C_ThE_PiMp
Vist : 436 gange
100 point
Dato : 13-02-05 01:06

hej... nu er sneen som i nok har bemæket faldet over lille danmark. når sneen kommer følger der jo nogle ting med... en ting som mig og mine venner vil prøve i år er at ryge på en snebong... men hvordan laver man sådan en..? plz hjælp os... vi prøvede i går, me ndet duede ik,... mvh Tr@ck

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 13-02-05 01:36

Så meget sne er der ikke faldet! Sneen skal skæres ud i blokke på en 35 cm på hvert led, så byges den op på samme måde som eskimoerne byggede snehytter, eller på samme måde som murerne bygger huse

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 13-02-05 01:57

i 2,4mio. år har mennesket kæmpet mod naturen for at få overskud til at leve sikkert og have tid til at fordybe sig i kunst, kultur og videnskab. Alt dette for at opbygge en civilisation hvor alle mennesker er lige og vor menneskerettighederne gælder som grundregel for al menneskelig omgang. Millioner af mennesker er døde i krige, for at sikre undertrykte nationer friheden til at vælge hvordan de vil forme deres liv, og med det håb at deres død ville gøre en forskel for mange andre. Som Chamberlain (tror jeg det var) sagde: 'Aldrig har så mange skyldt så få så meget' i en tale til anerkendelse af de RAF's piloters modige indsats. For første gang i verdenhistorien har vi nu set indtil flere generationer vokse op i et Europa præget af fred, demokrati og voksende velstand. De De rettigheder vi ser om selvfølger og de goder vi tager for givet var for blot 40 år siden en blanding af utopi og science fiction, og er for 80% af verdens befolkning stadig et mål man ikke en gang tør drømme om. Alt det blod, sved og tårer. Al den forskning og fordybelse. Alle de ofre og døde. Hvorfor - for at vi, toppen af menneskets udviklingshistorie kan have det lidt bedre, lidt mere sikkert og have lidt mere overskud til at hjælpe andre nationer der er mindre heldige end vi. Kort sagt; at vi kan få lidt mere tid til rådighed, som vi kan udnytte efter bedste evne, og gerne med tanke på vores forfædres mange og bitre ofre og afsavn.

Med dette in mente, kan man så vælge at se på hvad man så bruger dette overskud til. Vundet gennem kamp, gennem afsavn og gennem nød er menneskets mål da at gribe enhver tænkelig genstand, ethvert naturgivent fænomen og med vor samlede menneskelige kløgt lagt i en befalende stemme sige til det: "Hvordan laver jeg en bon af det her?"

Nå, jeg skulle bare lige af med min undren. Bortset fra det så aner jeg det ikke.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 13-02-05 08:11

En snebong på 35 cm??Hvem betaler tobakken?

Kommentar
Fra : peque

Dato : 13-02-05 09:06

den nemmeste måde er da , at trille en stor kugle ... Laver huller ligesom i en jordbønne.... Derefter tager man en chiollum og sætter ned som bonhoved i kuglen og viola ....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-02-05 12:10

LOOOOL sipelip........ Man må undres

Bortset fra det, så var det Winston Churchill der sagde de bevingede ord.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 13-02-05 12:34

Det er rigtigt at Churchild ofløste Chamberlain inden bombardementerne mod London 1 1940.
Det er derimod ikke rigtig at en sneborg bygget af blokke på 35 cm, ikke kan blive større end 35 cm på hvert led- prøv at se på størrelsem på en mursten

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-02-05 12:41

Valde for pokker

Ikke en sneborg, men en snebong, altså til at ryge pot,græs, hash eller kald det hvad du vil, igennem

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 13-02-05 12:54

hmm! så er det lettere at forstå at det virker umuligt

JHvordan hænger Sipelips foredrag så sammen med hachrygning,

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 13-02-05 13:25

udelukkende perifert - Blot en iagtagelse om menneskets intellektuelle overlegehed. Endnu et eksempel på hvorfor ordsproget 'viden uden visdom, er dobbelt dårskab' er eviggyldigt og altid aktuelt.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 13-02-05 15:41

Ja Sipelip!
Jeg hahvde komplet misforstået spørgsmålet på grund af at jeg kun har 14% af mit syn tilbage, ordene ryge snebong, læste jeg som bygge og sneborg! Derfor tænkte jeg på antimilitarisme (Al respekt for det) Jeg syntes lige det kom for langt ud hvis det omfattede modstand mod sneborge

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 13-02-05 16:06

ja, okay det kan jeg godt se - det ville vist være i overkanten.