/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
.Net kurser, der ikke er MOC materiale
Fra : Harlekin
Vist : 546 gange
220 point
Dato : 11-02-05 12:19

Hvor i Danmark kan man få .Net kurser der IKKE bruger MOC (Microsoft Official Curriculum) materialet?

Har lige været igennem et sådant kursus og det var ikke tilfredsstillende, så jeg ville gerne prøve noget andet.
Jeg har bare svært ved at finde en kursusudbyder der ikke kører med MOC (det gør SuperUsers og Teknologisk Institut).

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-05 13:00

Prøv at søge her : http://www.kursus-guiden.dk

Hvilket kursus har du været på ??? (..ren nysgerrighed, fra en der også har tænkt sig at snuse til Dot Net )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-05 13:03

Online kursus ? Dette pragtfulde norske site (..på engelsk) hat et .Net kursus : http://www.w3schools.com/ngws/default.asp

Dot Net er jo udviklet af Microsoft, så MOC er nok svært at undgå i den forbindelse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 11-02-05 13:44

Det var et "Upgrading ASP skills to ASP.Net" kursus hos Teknologisk.
Jeg havde prøvet en lille smule ASP.Net i forvejen, så det var for grundlæggende til at jeg fik noget ud af det, desværre. Og der var ingen eksempler fra "den virkelige verden". Men sådan er det jo med MOC - derfor prøver jeg at finde noget andet.

Jeg er ikke interesseret i online kurser.. men alle 'normale' kurser om MS .Net, C#, WinForms, Arkitektur, COM+ osv.

Annuller spørgsmålet
Fra : Harlekin

Dato : 02-01-06 10:48

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål