/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Sideramme i Word 2000
Fra : PrivateDK
Vist : 515 gange
100 point
Dato : 10-02-05 01:41

Jeg har lavet en sideramme i et dokument.
Den vises i dokumentetnår jeg skriver, men den vises ikke på udskriften, heller ikke når jeg trykker "vis udskrift".
Heller ikke på et helt nyt og tomt dokumet.
Jeg har prøvet at flytte margen på dokumentet.
Jeg har prøvet at flytte afstand til kant på rammen.
Intet hjælper, er der nogen der har en løsning?

Kommentar
Fra : Jerrik

Dato : 10-02-05 07:18

Har du prøvet at højreklikke på rammen og formatere den?

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 10-02-05 08:01

TABEL-AUTOFORMAT TABEL-TABEL ELEGANT-REDIGER-1 PUNKT-TRÆK I RAMMEN

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 10-02-05 13:42

Det er en sideramme jeg snakker om.
Det er ikke en ramme om en tabel.
Jeg kan ikke højreklikke på den og jeg kan ikke trække i rammen.

Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 100 point
Dato : 10-02-05 20:32

For overhovedet at få rammen med i udskriften skal du gå i menuen "Formater" og punktet "Rammer og skygge". Vælg fanen "Sideramme" og klik på knappen "Indstillinger".
Vælg margen "målt fra" tekst.

For at få det på et helt nyt dokument skal du gøre flg.:
Åbn den fil, der hedder normal.dot som ligger på din harddisk et eller andet sted.
(Ligger måske her C:\Documents and Settings\Dit navn\Application Data\Microsoft\Skabeloner\normal.dot)

Indsæt in sideramme som før beskrevet og gem og luk.

Så ka´ den lære det

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 12-02-05 02:44

Tak for svaret justuniverse.
Ved ikke hvad jeg gjorde galt da jeg oprettede dokumentet, men den kom frem da jeg oprettede en ud fra Normal.dot på en anden PC end den hvor jeg oprindelig lavede mit dokument. Nu må jeg så bare have kopieret teksten over. Det er et CV jeg er ved at skrive, og det kan jeg ikke sende ud med det andet udseende.
Jeg takker mange gange, og jeg tror sgu' den lærte det.