/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
hjælpe til terminsprøve
Fra : needhelp
Vist : 809 gange
100 point
Dato : 07-02-05 14:17

hej er der en der vil hjælpe mig med terminsprøven.

vis du kan give mig nogle gode råd og nogle formler.

tak håber i vil hjælpe mig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-02-05 14:33

Er det terminsprøve i russisk og madlavning. Det var jo rart at vide, hvis du skal ha hjælp.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-02-05 14:35

Men tag det roligt. Der kommer garanteret en, der fortæller dig hvad du skal gøre, og specielt.... hvad du skulle ha' gjort *LOL*

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 07-02-05 14:55

Prøv et kig her:
http://www.formel.dk/
/PG

Kommentar
Fra : saca

Dato : 07-02-05 17:19

Hej
Prøv at gå ind på http://www.studienet.dk/ under guides. De har en del tips til hvad man kan gøre fx. hvordan man bedre husker det man læser. Med hensyn til forrmler så er det lidt svægt, når jeg ikke ved om det er fx. i fysik eller matematik, hvis det er matematik så under hvilket emne.

Men held og lykke men terminsprøven