/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Afinstalere driver
Fra : k_m_s
Vist : 577 gange
100 point
Dato : 06-02-05 18:46

Hej

Det er ikke så tit jeg afinstalerer en driver, men nu skal jeg. Så hvordan er det man gør det.
Windows XP.

Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 06-02-05 18:48

Hvilken driver skal du fjerne da? (til hvad..)

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 06-02-05 18:51

En driver til en tegneplade. Medion MD 41217 fra gode gamle Aldi.
K_M_S

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-05 18:55

åhhhh - tænkte jo nok det skulle dukke op før eller senere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-05 18:57

må med skam melde at jeg ikke husker hvor noget af det lagde sig ind - sorry

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 06-02-05 19:00

Start->Indstillinger->Kontrolpanel->System fanen; Enhedshåndtering ...find din enhedstype (..sikkert ; Enheder til Lyd, video & spil ). Enkeltklik, find driveren, vælg ; [Fjern] og [Ok]

Du skal evt. genstarte

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 06-02-05 19:02

Ja. det den ikke vil er, når jeg har skrevet en del med håndskrift og vil sende det til en mail, vil den ikke men hvis det kun er "hej" f.eks. vil den godt.

Jeg har lige snakket med Medion som sagde jeg skulle afinstallere driveren og installere den før jeg satte pladen til. Selvom der i deres vejledning til den stod at man skulle lade pcen installere driver og derefter selv installere det SW. man ville bruge.

Jeg er selv lidt forviret.

K_M_S

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 06-02-05 19:04

Jeg kan så også spørge hvad i tror der er mest rigtig. At installere driver før eller efter jeg sætter pladen til. Nu har jeg jo 2 svar på det fra Medion?

K_M_S

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 06-02-05 21:55

hej
har jeg ret i at det er UBS? hvis ja, der det ikke unormalt at man først sætter enheden til efter man har installeret driver ( ved godt det lyder mærkeligt, da man skulle mener at enheden skal sættes til før at den ved hvilken driver der skal bruges)
Tænk på HP og deres printere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-05 22:24

det ER en usb grafik plade og den er temmelig drilagtig

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 06-02-05 23:02

du har vel forsøgt dig med gendannelse, som før du installerede din grafiske plade.
har du forsøgt at lade XP selv finde en "egnet" driver evt update på "onkel bill´s" hjemmeside?

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 07-02-05 08:45

Hej miritdk
Det lyder som om du også har en, hvis, har du så haft problemer med programmet ananator, tror jeg nok det hed (har afinstalleret SW men ikke driver) hvor du kan skrive f.eks. en mail med håndskrift og der efter trykke OK og sende det skrevne til mailen. Mit problem består i at hvis jeg f.eks. kun skriver "dav" og trykker OK, så virker det, "dav" bliver sendt til mailen men hvis jeg skriver noget mere, altså hvis den fil der skal sendes til mailen bliver støre, kommer der intet over til mailen men der kommer et normalt v oppe i hjørnet.

Jeg syntes ikke det virker som en driver fejl, nærmere som en fejl i en opsætning e.l.

Det er en USB enhed

Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-02-05 08:59

k_m_s - ja du har ret - jeg har/havde en - men lige meget hvad jeg gjorde så ville den ikke - så jeg gav op - den gik så videre til en der mente at kunne bedre - det viste sig så at der var fejl - og så gav vi begge op. Vi fik den byttet - men den næste havde også fejl - så det nyttede jo ikke.
Kan desværre ikke hjælpe dig - sorry!
ps.. vores var ikke købt i aldi - havde den noget før det tilbud
Håber for dig at du trods besværet har fået en af dem der virker - nogen har jo været heldige har jeg hørt

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 08-02-05 14:46

Tak for svaret molokyle.
Har prøvet, hvilket ikke hjalp så vi må se.
Hilsen
K_M_S