/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
farver
Fra : dengamle
Vist : 370 gange
50 point
Dato : 06-02-05 16:47

Jeg har mistet farverne på de spil jeg spiller jeg har prøvet egenskaber og brugt 16 bit og mange farver 800-600 men det bliver kun til sorte figurer eller spille kort og jeg har prøvet de forskellige indstillinger i egenskaber men uden held .Jeg håber der er er nogen der kan hjælpe mig dengamle

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-02-05 17:31

har du farver i windows?? eller er det også sort/hvid ??

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 06-02-05 17:34

jeg har farver i windows
dengamle

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-02-05 17:41

er der ikke instillinger inde i spillet???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-05 18:04

nytter det mon for dig at prøve at bruge egenskaber for skærm -- indstillinger - avanceret - color - her kan du lege lidt med farverne - de kan forandre sig af og til jo

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 06-02-05 18:06

jo men ikke farver
På farve skalaen i mange farver 16 bit hvises der et uklart farveskala
dengamle

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-02-05 18:12

testbilled ligger her for en kort stund http://ding-dong.net/evp/billeder/testbilled.jpg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-05 18:18

gæt hvem der lige kunne bruge det testbillede idag natmaden *GGG*

den gamle - jeg har lige rodet rundt med netop indstillingerne der for en bekendt hvor farverne i et 3D spil mere eller mindre enten forsvandt eller blev rødlige hele tiden og meeeeeeeeeeeget mørkt - og det hjalp - derfor jeg skrev det.
Håber du finder ud af det

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 06-02-05 18:27

er den en side der hedder instillinger for skærm
den gamle

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-02-05 18:29

husk tallene på billedet ikke er gyldige og at der er i jpg, så det er ikke 100% rent,
men giver stadig en god ide om ens faver og skærmindstillinger

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-02-05 18:30

den gamle - > ikke forstået

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-05 18:31

den gamle - højreklik på skrivebordet - vælg egenskaber - vælg indstillinger - og avanceret - der får du så bla faneblad med color/farve mm

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 06-02-05 18:38

jeg har nu været på det du skrev miridk
og der står farve profil
hithaci compatible 9300K G2.2
den gamle

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-05 18:42

hmm der skal være noget der hedder color eller farve - der kan du manipulere lidt med farverne - der er sikkert også noget der hedder game gammas

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-02-05 19:00

jeg har lige tilføjet hithaci compatible 9300K G2.2
ingen forskel hos mig, fjernede den igen, det samme, ingen indvirkning på min skærm.
hvilken skærm har du. der er vel ikke et par små pilfingere der har trykket/drejet, på knapper, på selve skærmen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-05 19:04

natmaden - haha - skulle da lige være det sidste man tænkte på - håber egentlig du har ret

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-02-05 19:09

har farver i windows

>jeg har farver i windows
>dengamle

hvilken spil handler det om??

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 06-02-05 19:13

det er tilbehør-spil kabale -hjerterfri
dengamle

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 06-02-05 19:16

gir op - lyder underligt - kig om der måske er indstillinger der kan gøre det -

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 06-02-05 19:21

Tak for svaret miritdk.jeg giver op
hlsen og tak
dengamle

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-02-05 19:23

start spillet op gå op i rullegardinerne der skulle gerne stå instillinger i et af dem