/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
win 98 - grafik oversigt?
Fra : Angelica
Vist : 382 gange
150 point
Dato : 06-02-05 15:52

jeg har en penne-veninde som bruger win 98 prøvede at hjælpe hende men det er svært
når det er flere år siden jeg har haft 98.. vi er begge meget glad for at sidde og lege
med grafik og derfor synes vi det er rart at kunne se sin grafik mappe i små billedere
hvordan de ser ud uden at skulle åbne dem helt hver gang.. er der en som kan give mig
en lille guide hvor hun skal trykke for at aktivere denne funktion?

håber i har bedre held end mig..

klem
angel

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-02-05 16:22

Tror jeg ikke lige at man kan,
men der er mange andre gratis programmer der kan.
hvis man har en scanner , webcam, digital camera, osv.
så følger der også altid noget med der kan bruges,
tit er det programmer fra arcsoft.
Jeg finder gerne nogen til dig.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-02-05 16:33
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-05 17:41

Brug dog dette lille gratis program og associer filtyperne *.jpg, *.gif, *.png, *.tiff osv. med dette. Når du fra stifinder i Win98 dobbeltklikker ? Ja; så åbnes billedet og hvis du åbner programmet først ? ..så kan du få en oversigt med små billeder (thumb-nails)

http://tucows.tdconline.dk/preview/290806.html

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 150 point
Dato : 06-02-05 18:01

såvidt jeg har husket ret så skal du ind stifinder og vælge en mappe - vælge vis - tilpas denne mappe - følge vejledningen så skulle den være der.
Det er rigtigt det er lidt svært at huske tilbage

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-05 18:06

...miritdk -> Ja i stifinder ..og vælg menuen; Vis->Som Webside

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-05 18:14

oooooooooooooops - glemte vist lige den webside - godt du var der molo

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-02-05 19:20

men kan man det med win98 ?
så er der jo ingen behov for ekstra programmer til det.
troede at funktionen kom til med Win-ME som jeg selv bruger, derfor nogle linksforeslag.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-05 19:24

ja så vidt jeg husker - ved ikke hvor jeg ellers har det fra natmaden - lol

Godkendelse af svar
Fra : Angelica

Dato : 06-02-05 20:31

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-05 22:18

selv tak håber det var i orden - var lidt usikker på at der var memory nok hos mig