/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Brænde fra hd til dvd
Fra : johnl
Vist : 508 gange
150 point
Dato : 05-02-05 01:04

Når jeg nu har en film liggende på min hd og gerne vil have den brændt over på dvd hvordan gør jeg det???.
Jeg har nero 6,3,1,6 SE Jeg har næsten været i alle menuerne i Nero men nu giver jeg fortabt håber der er en som kan hjælpe så lille jeg kan komme vider for jeg er kørt fast, Jeg har prøvt og trække den over men kan kun gørde det hvor der står cd og det er jo en dvd som jeg vil lave.

mvh Johnl

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 05-02-05 01:09

Jeg gætter på at du har den liggende som et image???

Så burde du kunne vælge menuen "Recorder" og punktet "Burn Image" og så finde filmen på harddisken???

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 05-02-05 08:41

hej johnl.
Når du starter nero så kommer der først en menu frem hvor du kan vælge hvad du vil , om det er cd copy -musik cd-data cd og så vider de muligheder står til venster , op over det felt er der en lille rude hvor der står cd i det felt skulle du gerne kunne lave det om så der står dvd , og så skulle resten af valgmulighederne gerne skifte til -dvdcopy og de andre muligheder du har med dvd.
mvh Hardy

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 05-02-05 08:56

Alternativt kan du bruge DVD Shrink, der i øvrigt arbejder utroligt godt sammen med NERO.

Så vælger du åben fil og finder frem til mappen med filmen (bør hedde VIDEO_TS) !

Vælger afsluttende BACKUP og den kører !

DVD - SHRINk finder du her : www.dvdshrink.org

Nazgul

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 05-02-05 10:04

Jeg har godt nok shrink men den skriver den ikke kan åbne .
mvh Johnl

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 05-02-05 10:57

hva står recorder for jeg kan ikke engelsk men må få det lært .

mvh Johnl