/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Excel regneark??
Fra : annettemor
Vist : 593 gange
100 point
Dato : 02-02-05 21:48

Hej

Jeg har fået ny PC'er og nu står jeg og mangler et regneprogram. På min gamle kørte jeg windowes 98 og nu køre jeg Xp home. Savner mit Excel.. Hvad gør jeg??

Hej fra Annette

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 02-02-05 22:08

Måske:
http://www.openoffice.org/dev_docs/features/1.1/index.html

(Men hvis du havde excel på den gamle pc kan du måske instalere det på den nye også).

Accepteret svar
Fra : nielsjs

Modtaget 110 point
Dato : 02-02-05 22:12

hvis du har det gamle program på en cd kan du så ikke bare installere det på den nye.
Ellers kan du downloade et tekst og regneprogram på da.openoffice.org

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 02-02-05 22:13

Ja, det savn kender jeg godt. Måtte selv undvære Excel, da min HD gik ned - og med den også nogle programmer, som jeg ikke havde backup på - herunder en "uautoriseret" udgave af Excel.

Havde også Works Suite med deres regnearksløsning, men det var bare ikke sagen.

Så derfor ingen anden udvej end at købe Office Pro til min XP home - og nu er jeg glad igen, for Excel kan man bare ikke undvære. Og i tilgift fik jeg jo så også Access. Publisher og Power Point, som jeg dog ikke har nær så meget brug for.

Jeg købte Office Pro på nettet hos CompuMail for ca. 2300 kr. - og de penge er givet godt ud, synes jeg.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 02-02-05 23:04

Man kan så mene at 2300,- er meget for et program, hvis open office gør det samme og er gratis.

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 03-02-05 07:35

u kan købe en studenterlicens af Office XP Proff. til 900 + momse i studentershoppen

Og den kan du endda installere 3 gange på 3 maskiner - ret fed ting

Lars

Godkendelse af svar
Fra : annettemor

Dato : 03-02-05 20:23

Tak for svaret nielsjs. det var lige hvad jeg havde behov for...

Annette