/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
larsfrohn :-)
Fra : miritdk
Vist : 611 gange
100 point
Dato : 02-02-05 18:50

tak for hjælpen i mit spørgsmål i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/59759

nu er den vist bøjet i neon

Accepteret svar
Fra : larsfrohn

Modtaget 110 point
Dato : 02-02-05 19:29

Hej Mirit

Det er altid rart at kunne hjælpe folk med deres problemer, desværre har jeg ikke så megen tid som ønskeligt.

Dine indlæg er altid præget af gode overvejelser og også for mig nye hinmts/sider, og du følger ofte med på sidelinien - lidt ligesom jeg selv.

Så hvis du vil kan du altid maile mig direkte på: larsf@post.tele.dk - eller lars@frohn.nu

MSN'ene kan vi da også: larsf@post.tele.dk - så rammer du mig.

Jeg rejser en del, så jeg er ofte on/off i Kandu sammenhæng - mail mig direkte hvis du vil have min telf. - er dog hjemme indtil lørdag i denne uge

Lars

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 19:32

noteret og taget til efterretning - skulle da ikke undre mig jeg får brug for dig - men det kan du høre om en anden gang

uhuuuuuu - er ikke vant til så mange roser

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 19:33

ps... bruger ikke msn men yahoo messenger - den virker mere tilforladelig

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 02-02-05 19:43

Helt OK med mig.

Hvad laver du engentligt for hovederhverv - dine henvisninger er ofte ret gode til hjemmesider jeg ikke anede eksisterede???

Jeg er selv projekt konsulent udi Unix/Microblød samt mobility - og rejser derfor en hel del, da mere end 60% af kunderne er ude i verdenen

Lars

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 20:05

haha larsfrohn - har ikke en disse forstand på hvad der rør sig inden i pc´en udover hvad man sådan lige falder over undervejl - ellers var jeg nok heller ikke landet her i sin tid

Hoooooooooooooov troede det var mig der havde opfundet ordet mikroblød i sin tid - snyyyyyyyyyd

private detaljer her - nope - kun lige hvad jeg selv synes

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 02-02-05 20:16

Helt OK - derfor min mailadresse hvis vi skal udveksle mere info.

Jeglogger af om lidt - er færdig med dagen C++ omskrivning af noget J2EE programmel.

Lars

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 20:19

aner ikke hvad det C++ er og har ikke gidet undersøge det - men hav nu en god aften

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 21:40

Tak for svaret larsfrohn.
ja det var altså ikke fordi jeg ikke ville lukke spørgsmålet - men det drillede

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 03-02-05 07:31

Hej Mirit

Helt OK - jeg er på igen

Lars