/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hvor i Egypten?
Fra : 0463
Vist : 521 gange
50 point
Dato : 02-02-05 18:24

Vi er to unge gutter, som kunne tænke os en ferie til Egypten i februar.
Men hvor skal man tage hen i Egypten?
EL GOUNA eller HURGHADA eller SHARM EL SHEIKH?
Det skal være et sted hvor der sker noget, både dag og
aften/nat.

Hilsen BO

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-02-05 18:28

Hvis det er første tur til Egypten, vil jeg anbefale Cairo.
/PG

Accepteret svar
Fra : hunnerup2

Modtaget 50 point
Dato : 12-02-05 13:29

Hejsa, Vi skal afsted d 21 April 2005 til Hurgarda. Det er anden gang sidst var i dec 2002. Vi synes godt om Hurgarda. Men har også hørt godt om El Gouna, og vil også køre derop på en endagstur.. Rigtig go tur og håber I vil nyde det...Men da vi ik ligefrem er mest til fest og faver er det lidt svært at bedømme hvad der vil være sjovest for Jer 2 unge gutter. Nu er vi midt i 30.erne så det er mest slappe af ferie

Godkendelse af svar
Fra : 0463

Dato : 16-02-05 20:09

Tak for svaret hunnerup2.
Vi er selv i 30.erne og skal derned 3 marts i en uge.

Kommentar
Fra : hunnerup2

Dato : 17-02-05 16:41

Jamen så må I ha en rigtig go tur... Vejret skulle også være rigtig godt. Har lige tjekket det og ja hvis flyver og tiden var der.. Ja så er det afsted det går nu!!! Men der er liv og glade dage om aftene, Så mon ik I kommer til at more Jer! Skal I ned og dykke eller snokle??
Hunnerup2