|
| Kommentar Fra : emesen |
Dato : 02-02-05 08:50 |
|
Det kan være din opsætning i eks. Outlook express.
Prøv:
funktioner>konti>tilføj>post>og så oprette en ny med de oplysninger du har fra udbyderen.
Du kan også lige kigge på di eksisterende konto inde i: funktioner>konti
| |
| Kommentar Fra : miritdk |
Dato : 02-02-05 10:05 |
|
hvilken udbyder har du ?
er det outlook express eller outlook du bruger ???????
| |
| Kommentar Fra : mina1234 |
Dato : 02-02-05 10:59 |
|
hej ja jeg har samme problem så jeg fik en anden mailboks.
hilsen mina1234
| |
| Kommentar Fra : emesen |
Dato : 02-02-05 12:40 |
|
Endelig er der også muligheden, at din mail er overfyldt.
Hvis du tilgår din mail via web kan du måske rydde op.
Tdc og kabelnet er www.mail.dk
| |
|
jeg har haft det samme problem, har incredit mail, og grunden til jeg ikke kunne sende var at jeg havde virus....så derfor er det er fedt mailprogram i forhold til outlook, da det bare sender virussen videre
| |
| Kommentar Fra : rotw |
Dato : 02-02-05 17:49 |
| | |
| Kommentar Fra : miritdk |
Dato : 02-02-05 23:05 |
| | |
| Kommentar Fra : miritdk |
Dato : 02-02-05 23:06 |
| | |
| Kommentar Fra : rotw |
Dato : 03-02-05 15:16 |
| | |
| Godkendelse af svar Fra : elise |
Dato : 04-02-05 21:17 |
|
Tak for svaret rotw, det ser umiddelbart ud til at hjælpe - nu kan jeg ihvertfald sende igen, selvom der i første omgang kommer en meddelelse om, at den ikke kan gøre det. Jeg undrer mig bare over, at jeg ikke får besked fra Tele2 om at ændre til smtp.get2net.dk.......Tak skal du have!
Vh Elise
| |
| Kommentar Fra : rotw |
Dato : 05-02-05 08:57 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|