/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Tagwall Problem
Fra : ras65
Vist : 510 gange
15 point
Dato : 27-08-02 16:34

Hey ... jeg har en tagwall på siden: http://www.clan-tds.dk/Tagwall.htm - Men når man poster en besked så hopper den bare hen på: http://www.hostedstuff.com/locations/services/chatboard/?id=666 - Hvordan retter men det ?

Koden ser såles ud:

<html>
<head>
<title>Chatboard</title>
<style>
A {COLOR:#000000;}
</style>
</head>
<body bgcolor="#FFFFFF">
<center>
<br><form name='countform' method='get'>
<input type='hidden' name='id' value='666'>
<input type='hidden' name='startat' value='0'>
<table border="1" width="92%" cellspacing="0" cellpadding="3" bordercolor="#888888"><tr><td style="FONT-FAMILY:Verdana;FONT-SIZE:10px;COLOR:#000000;BACKGROUND:#FFFFFF" width="50%">Posts per page: <input type="text" onFocus="select()" maxlength="2" name="count" value="20" style="width:18;TEXT-ALIGN:CENTER;BORDER:1px solid #888888;BACKGROUND:#FFFFFF;FONT-FAMILY:Verdana;FONT-SIZE:10px;COLOR:#000000"> <input type="submit" value="update" style="BORDER:1px solid #888888;BACKGROUND:#FFFFFF;FONT-FAMILY:Verdana;FONT-SIZE:10px;WIDTH:50;COLOR:#000000"></td><td style="FONT-FAMILY:Verdana;FONT-SIZE:10px;BACKGROUND:#FFFFFF" align="right"><a href="#add">Post new message</a></td></tr><tr><td colspan="2" style="BACKGROUND:#FFFFFF"><table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"><tr><td style="FONT-FAMILY:Verdana;FONT-SIZE:10px;BACKGROUND:#FFFFFF" width="50%"><a href="http://www.hostedstuff.com/popup/ubb.htm" onclick="window.open(this.href, 'HostedStuff', 'left=50,top=10,width=470,height=250,scrollbars=no');return false;">Commands and smilies</a></td><td style="FONT-FAMILY:Verdana;FONT-SIZE:10px;COLOR:#000000;BACKGROUND:#FFFFFF" align="right">Overall posts: 2</td></tr></table></td></tr></table>
</form>
<script>countform.count.value = '10';</script><table border="1" width="92%" cellspacing="0" cellpadding="3" bordercolor="#888888"><tr><td style="BACKGROUND:#FFFFFF;FONT-FAMILY:Verdana;FONT-SIZE:10px;COLOR:#000000"><a href='mailto:test'>test </a> [80.63.22.16] <a style='cursor:hand;cursor:pointer;' onclick="window.open('http://www.hostedstuff.com/locations/services/chatboard/?id=666&del=1', 'HostedStuff', 'left=50,top=10,width=400,height=300,scrollbars=no');">[delete]</a></td></tr><tr><td style="COLOR:#000000;BACKGROUND:#FFFFFF;FONT-SIZE:11px;font-family:Verdana">test </td></tr><tr><td style="BACKGROUND:#FFFFFF;FONT-FAMILY:Verdana;FONT-SIZE:10px;COLOR:#000000" align="right">21.07 - Aug 26th</td></tr></table><br><table border="1" width="92%" cellspacing="0" cellpadding="3" bordercolor="#888888"><tr><td style="BACKGROUND:#FFFFFF;FONT-FAMILY:Verdana;FONT-SIZE:10px;COLOR:#000000"><a href='mailto:TEST'>TEST</a> [80.63.22.16] <a style='cursor:hand;cursor:pointer;' onclick="window.open('http://www.hostedstuff.com/locations/services/chatboard/?id=666&del=2', 'HostedStuff', 'left=50,top=10,width=400,height=300,scrollbars=no');">[delete]</a></td></tr><tr><td style="COLOR:#000000;BACKGROUND:#FFFFFF;FONT-SIZE:11px;font-family:Verdana">test </td></tr><tr><td style="BACKGROUND:#FFFFFF;FONT-FAMILY:Verdana;FONT-SIZE:10px;COLOR:#000000" align="right">21.06 - Aug 26th</td></tr></table><form method='post' action=''>http://www.hostedstuff.com/locations/services/chatboard/?id=666'>
<table style="BORDER-RIGHT:#888888 2px solid;BORDER-TOP:#888888 2px solid;BORDER-LEFT:#888888 2px solid;BORDER-BOTTOM:#888888 0px solid;" border="0" width="92%" cellspacing="0" cellpadding="5" style="BACKGROUND:#FFFFFF"><tr><td style="FONT-FAMILY:Verdana;FONT-SIZE:10px;COLOR:#000000" width="33%">« Prev. page</td><td style="FONT-FAMILY:Verdana;FONT-SIZE:10px;COLOR:#000000" width="33%" align="center">Posts 1-2 (2)</td><td style="FONT-FAMILY:Verdana;FONT-SIZE:10px;COLOR:#000000" align="right" width="33%">Next page »</td></tr></table><table border="1" width="92%" cellspacing="0" cellpadding="5" bordercolor="#888888"><tr valign="middle"><td style="BACKGROUND:#FFFFFF" width="150"><table width="145" border="0" cellspacing="0" cellpadding="5"><tr><td><font style="FONT-FAMILY:Verdana;FONT-SIZE:10px;COLOR:#000000;BACKGROUND:#FFFFFF">*Name:</font><br><input type="text" name="name" style="BORDER:1px solid #888888;BACKGROUND:#FFFFFF;FONT-FAMILY:Verdana;FONT-SIZE:10px;WIDTH:150;COLOR:#000000" onFocus="select()"><br><font style="FONT-FAMILY:Verdana;FONT-SIZE:10px;COLOR:#000000;BACKGROUND:#FFFFFF">E-mail:</font><br><input type="text" name="email" style="BORDER:1px solid #888888;BACKGROUND:#FFFFFF;FONT-FAMILY:Verdana;FONT-SIZE:10px;WIDTH:150;COLOR:#000000" onFocus="select()"></td></tr></table></td><td rowspan="2" style="BACKGROUND:#FFFFFF"><textarea name="message" style="BORDER:1px solid #888888;BACKGROUND:#FFFFFF;FONT-FAMILY:Verdana;FONT-SIZE:10px;WIDTH:100%;COLOR:#000000" cols="55" rows="7" wrap="virtual"></textarea></td></tr><tr valign="middle"><td style="BACKGROUND:#FFFFFF" width="150" align="center"><input type="submit" value="submit" style="BORDER:1px solid #888888;BACKGROUND:#FFFFFF;FONT-FAMILY:Verdana;FONT-SIZE:10px;COLOR:#000000;CURSOR:pointer;CURSOR:hand" name="submit"> <input type="reset" value="reset" style="BORDER:1px solid #888888;BACKGROUND:#FFFFFF;FONT-FAMILY:Verdana;FONT-SIZE:10px;COLOR:#000000;CURSOR:pointer;CURSOR:hand" name="reset"></td></tr></table><a name="add"></a>
</form>
</center>
<center style="font:10px verdana;"><a style="color:#888888;" target="_blank" href="http://www.HostedStuff.com">Powered by HostedStuff.com</a></center>
</body>
</html>

Håber der en der kan hjælpe :)

Kommentar
Fra : Tmpj

Dato : 27-08-02 16:43

Fejlen ligger i formular modtageren som er <form method='post' action=''>http://www.hostedstuff.com/locations/services/chatboard/?id=666'>

Den skal stå til den der ligger på dit site.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 27-08-02 16:58

Hej Ras65,

tja... det er jo umiddelbart samme problem som sidste gang...
http://www.kandu.dk/dk/spg/5362

bare den nu linker til en anden side i stedet for...

alle de steder hvor der står noget med http://www.hostedstuff.com/ ska' du ha' skiftet ud til de respektive filer på http://www.clan-tds.dk/ i de mapper de nu end måtte ligge i...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : ras65

Dato : 27-08-02 18:47

jeg kan sq ikke finde ud af det! ;(

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 27-08-02 20:06

Hej Ras65,

oki doki...

op med humøret det ska' sgu' nok lykkes...

hvad understøtter den server du/I har jeres side liggende på?

umiddelbart ser dette ud til at være et CGI-script... som HostedStuff tilbyder.... understøtter jeres server ASP eller PHP?
er det en Linux eller Windows server?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 01-09-02 11:14

Hej Ras65,

hvis jeg ska' hjælpe dig, bliver du nød til at oplyse hvad slags server det er jeres side ligger på samt hva' den understøtter...

ellers er det altså noget svært, så hvis du stadigvæk døjer med problemet, vil du så ikke være venlig at oplyse disse ting?

jeg har spurgt dig om det tidligere også... i dette spørgsmål... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/5362

og det mildt sagt... ret trælst hvis du gerne vil hjælpes at du ikke melder tilbage, og for det andet også p.... iriterende når man gerne vil hjælpe og så ikke får en tilbagemelding...

jeg vil stadigvæk gerne hjælpe dig, men det kræver altså nogle oplysninger omkring den server som din/jeres side ligger på...

informationerne jeg gerne vil ha' at vide er...

hvad understøtter denne server? (ASP, CGI, PHP eller noget andet)
hvad slags webserver er det? (Apache eller IIS)
er det en Windows eller Linux server?
Har i den liggende på jeres egen server eller på et Webhotel? (hvis et Webhotel, så hvilken, så ka' jeg selv gå hen og finde oplysningerne)

så vil du ikke nok være venlig at oplyse dette hvis du gerne vil ha' hjælp...

mvh.

Strarup