/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Brænde DVD i 16:9 format
Fra : safarano
Vist : 341 gange
50 point
Dato : 31-01-05 23:05

Jeg har prøvet med "CyberLink DVD Solution - PowerProducer Gold" og den kan kun brænde ned i 4:3, eller hvad det hedder. Og så bliver hovederne jo lidt lange

Hvad kan jeg gøre?

Mvh. Mads

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 31-01-05 23:36

du kan recode den i nero vision 3.0 der kan du selv bestemme under dvd options hviken format det skal være det tager noget tid ca 2 timer men men kan faktisk lave gode forbedringer også med lyd
men husk det skal være nero vision 3.o eller derover for den gaml er meget langsom