/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Logon problemer med XP pro
Fra : kta38
Vist : 558 gange
10 point
Dato : 29-01-05 09:43

Hver gang jeg starter computeren får jeg et logon ikon på skærmen, hvor jeg
bare klikker ok for at gå viderer..
Hvordan fjerner jeg denne logon, så jeg bare kan starte starte computeren uden password ??

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 29-01-05 09:54

Kontrolpanel -> Brugerkonti -> Skift måden hvorpå brugere logger af og på

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 29-01-05 10:56

du mangler en opdatering,gå i windows update

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 29-01-05 11:07

Hvilken opdatering er det der mangler?????

Kommentar
Fra : kta38

Dato : 29-01-05 12:06

Computteren har selv slået logon til.. Det skete ved at der var 2 strømafbrydelser, mens pc kørte, lige
efter hinanden. Efter den tid har jeg skulle logge mig selv på efter computteren er startet..

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-01-05 13:07

Jeg ved ikke om det hjælper men prøv>kontrolpanel>strømstyring>avanceret,fjern flue ben i spørg efter adgangskode,når computeren forlader standby,genstart.
Det kan være at window har sat et flag på grund af strømafbrydelsen(ser strømafbrydelsen som standby)
Manse9933

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 10 point
Dato : 29-01-05 13:12

og se om der er et flueben i (bruger konti)>Brug Velkomstsiden vis der ikke er det så sæt et flueben i boksen,genstart

Kommentar
Fra : kta38

Dato : 29-01-05 15:49

Nå jeg kommer ind i brugerkonti får jeg meddelsen "client service for netware har deaktiveret velkomstsiden og hurtigt bruger skift. Hvis velkomstsiden og hurtig bruger skift igen skal gendannes, skal du fjerne client service for netware.."
Er det tilrådeligt at fjerne dette eller vil det give andre problemer med pceren..

Godkendelse af svar
Fra : kta38

Dato : 11-11-05 15:32

Tak for svaret Manse9933.