/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
lukke en tråd
Fra : f.elsborg
Vist : 445 gange
1 point
Dato : 28-01-05 16:27

Hej.
Jeg ahr fået det indtryk, at hvis man stiller et spørgsmål i en af grupperne, og giver spørgsmålet en eller anden pointværdi, så skal man som spørger annerkende et af svarene på tråden. Jeg har ikke kunnet finde en anvisning, hvordan dette gøres. Er der en et sted?
Mvh
Finn

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-01-05 16:30

Her..........................................................................................oven over = accepter

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 11 point
Dato : 28-01-05 16:41

Du kan kun se accepter, når du selv har stillet et spørgsmål. Så står det ovre i højre side, hvor emesen har skrevet det. Derpå skal du angive hvor mange stjerner svaret har fortjent = hvor god besvarelsen er i dine øjne.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : f.elsborg

Dato : 28-01-05 16:51

hej igen Jette.
Der kan du bare se hvor let det er at bidrage med lidt god underholdning. Jeg er re4t ny herinde, og havde ikke spekuleret på at kigge i højre side af skærmen.
Mvh
Finn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-01-05 16:58

f.elsborg

Ny og ny du har været bruger siden 06.11.03.

Desuden står det ikke skrevet nogen steder, at du skal lukke et spørgsmål.

Hvis du mener, at du har fået svar på det spørgsmål, som du stillede, kan du acceptere den kommentar, som du kan bruge. Vejledningen har du fået, men læs http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

Hilsen ans og god week-end

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-01-05 17:06

Hej Finn.
Ja, god underholdning hænger ikke på træerne.
Næh, man kan hurtigt overse noget. Og det man ikke overser, glemmer man nemt. I hvert fald, når man er mig. Men det er nu sværest at se, hvis det er lige foran en, synes jeg
.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : f.elsborg

Dato : 28-01-05 17:13

Til Ans; Det er rigtigt, at jeg oprettede mig som bruger for et par år siden, da der så vidt jeg husker var en der spurgte om noget, jeg mente at vide noget om, men jeg har ikke været særlig aktiv det sidste 1½ år, da jeg har haft travlt med andre ting.

Til Jernladyen; har du prøvet at kigge på græsplænen efter det du ikke kan finde? . Jeg har det iøvrigt ligedan.

Mvh
Finn

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-01-05 17:19

Ja, men jeg opgav. Det eneste jeg fandt, var hundens legetøj, kødben og hendes hjemslæbte trofæer i form af mælkekartoner, juicekartoner, plastikposer og hvad folk ellers kyler fra sig på fortove og stier.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : f.elsborg

Dato : 28-01-05 17:29

Ha, ha.
Jeg tabte engang en fyldt pengepung på et fortov. Du er vel ikke stødt på den også?

Jeg bliver nødt til at stoppe nu. Jeg har lige nogle dyr, der gerne vil have lidt at spise.
Hav en god aften.
Finn

Godkendelse af svar
Fra : f.elsborg

Dato : 28-01-05 17:30

Tak for svaret Jernladyen.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-01-05 17:32

Velbekomme, Finn. Glad for at kunne hjælpe.
Hilsen Jette