/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Månedens præmie - hjælp ønskes til SIMS ~
Fra : emesen
Vist : 328 gange
40 point
Dato : 27-01-05 16:34

Hvordan kan jeg nå at lære spillet SIMS 2 inden jeg modtager den rare Kandu-præmie.
Jeg er ikke specielt dårlig til at spille - men det ser svært ud.
Så pleace.....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-01-05 16:41

Jeg nægter at udtale mig.

Jo større udfordringer, jo større glæde og ære ved at overvinde dem!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 27-01-05 16:49

Ja ja emesen - 1471 point + seks bedømte tips, du er kandidat - jeg vil kun sige held og lykke både med, at lære spillet og med at vinde præmien.

Benny

PS: deltager eyvind ikke ???

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-01-05 17:00

Eyvind skal også spille med i det der Sims 2. Men det er ikke nødvendigt at sætte ham ind i reglerne.
I vores familie har det altid været mig, som forklarer reglerne mens vi spiller.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 27-01-05 17:06

Det er en god regel
Jeg spillede forleden MATADOR med "de unge" og jeg må sige: reglerne er lavet meget om siden jeg var ung, der må slet ikke handles "under bordet" siger de, jeg mente det var det hele spillet gik ud på

.... så du kan sikkert regne ud hvem der gik fallit

Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-01-05 17:15

Lige da jeg så overskriften på spørgsmålet, troede jeg næsten det var "Manden med rørtangen" der var optimist i denne måned også.

Men emesen, der må da være nogen unge mennesker i familien eller bekendtskabskredsen, der kan være behjælpelig.

mvh dova

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-01-05 17:21

Keldd har opgivet præmien.................men det har jeg ikke.
Mine børn gider ikke spille med mig, og mine børnebørn siger at jeg snyder.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-01-05 17:45

emesen, jeg håber ikke du vinder. Mine 2 hjemmeboende teenagere bruger nogle dage adskillige timer på spillet. Hvis du først får lært spillet .. så ser vi dig ikke mere her på Kandu !
/PG

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 27-01-05 19:18

ha ha
Du kan så meget andet....
Og DVD har så om du får noget andet du heller ikke ved hvad du skal bruge til er vel lidt ligegyldigt... *smiler*

Kan du ikke bruge det til hade gave...

men ok tillykke

benjamin

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 40 point
Dato : 27-01-05 19:19

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-01-05 12:30

Eyvind sådan nogle cd'er forsvinder alligevel bare på dit skrivebord

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-05 12:59

Næ næ BjarneD - totaloprydning........ http://www.keldd.webbyen.dk/ Hr.Emesen-2

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 30-01-05 13:00

Tak for svaret Benjamin.Hansen. Du er nok tættest på virkeligheden.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-01-05 13:06

Wauv, det må min kone ikke se!