/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Hjælp... Tyrkiet - Icmeler
Fra : SiaIce
Vist : 660 gange
15 point
Dato : 27-01-05 12:17

Er der nogle der har været i Icmeler i Tyrkiet?
Vi overvejer nemlig at tage der ned på sommerferie, men ved ikke hvordan der er.
Byen ligger cirka 7 kilometer fra Marmaris, måske nogle har været der?

Er der nogle der kender en side med et kort over gaderne i Icmeler?
Jeg skal se afstanden fra "Gönenye Mah. Isnet Cad." til stranden.
Vi har nemlig før været udsat for at de bildte os ind at der var to kilometer til
nogle hvor der i virkeligheden var 7km. De skriver der er 900m. til stranden, men hvem ved.....

Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 27-01-05 12:28

Har ikke lige været inde i byen, men vi boede i Marmaris og sejlede over til stranden i Icmeler.
Kanon dejlig strand!

Kommentar
Fra : habsalon

Dato : 28-02-05 10:33

Nu skal du høre. har været der flere gange.. og også været mange andre steder i Tyrkiet..men Icmeler er afgjort det klart bedste sted... hvad hedder hotellet hvor I skal bo....
Byen er meget forskellig fra Marmaris.... mere "rolig" og alligevel sker der en masse . Stranden er 100 gange bedre og ..je jeg kunne blive ved.....Jeg har et kort,,,men du vil vel også kunne se det på rejsebu. sider?????? skriv hotellet, kan sikkert være jeg kender det....... Der kører konstant dolmus rundt i Icmeler og frem og tilbage mellem Marmaris...men Icmeler er blevet meget udbygget de seneste par år...og man har nok der, til en dejlig ferie...

Jeg har været i Alanya, Antalya, Marmaris, Cesme og Icmeler..... og ingen af de steder kan måle sig med Icmeler - efter min mening...