/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
OE Lukker ned med det samme...
Fra : jpal
Vist : 386 gange
50 point
Dato : 26-01-05 20:21

Hej

Mon der skulle være en derude der har en løsning til mig... ?

Jeg skal åbne OE mange gange før at den forbliver åben, er det virus eller ?, og hvad kan løsningen være ??

Hilsen

Jan

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 26-01-05 20:28

har du SPAMfighter på ?

Det lyder som om at SPAMfighter ikke når at starte op før du sender og modtager mails.
Hvis Outlook Express automatisk henter og sender mails ved start og SPAMfighter ikke når at starte/loade kan SPAMfighter ikke sortere mails.
Prøv at slå denne indstilling fra i Outlook Express således:
Gå til : ”Funktioner” -> ”Indstillinger”
Fjern ”fluebenet” ved ”Send og modtag meddelelser ved start

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 26-01-05 20:28

der var jeg lige hurtig nok
det er taget fra http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=6334

Kommentar
Fra : jpal

Dato : 26-01-05 20:37

Hej Computersmeden...

Er det nødvendigt at genstarte comp'en efter dette er prøvet ??
Har du selv haft succes med at få den ældre version til at virke ??

Hilsen Jan

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 26-01-05 22:09
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-01-05 22:44

OE er da vist ikke identisk med Outlook 2003 kære computersmed.

Der kan være flere årsager til problemer med Outlook Express og de fleste af dem kan løses med opdateringer, men man skal selvfølgelig ikke være blind for at visse vira påvirker postprogrammet.
Prøv at kigge på denne løsningsbeskrivelse, som er en af flere: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;258034

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 26-01-05 22:47

Havde sammen problem - support fra Spamfighter:
>>>Det lyder som om at SPAMfighter ikke når at starte op før du sender og modtager mails. Hvis Outlook Express automatisk henter og sender mails ved start og SPAMfighter ikke når at starte/loade kan SPAMfighter ikke sortere mails. Prøv at slå denne indstilling fra i Outlook Express således: Gå til:
”Funktioner” -> ”Indstillinger” Fjern ”fluebenet” ved ”Send og modtag meddelelser ved start”
Med Venlig Hilsen
Brian Christiansen
SPAMfighter
Rovsingsgade 88, 2
DK-2200 København NV <<<<<

Siden har det kørt fint. Det er en vanesag lige at taste Opdater, når man kan se Spamfighter er startet. Ellers kan du sætte den til at hente meddelelser hver 1 min.

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 26-01-05 22:52

Ups ja, du har selvfølgelig ret BjarneD jeg skiftede selv fra OE til Outlook da jeg fik noget af samme problem, nogle gange tager man det som en selvfølgelighed, at alle ved hvad man tænker

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-01-05 22:59

Computersmeden>> Meningen var da vist god nok.

Kommentar
Fra : jpal

Dato : 27-01-05 14:46

Hej igen
Jeg har stadigvæk problemet, og vil lige sige at jeg får ikke nogen fejlbeskeder, OE lukker bare...

Håber at i kan hjælpe..

Hilsen Jan

Accepteret svar
Fra : anyway

Modtaget 50 point
Dato : 27-01-05 17:15

Du har altså prøvet at deaktivere Send og modtag meddelelser ved start?
Hent den nyeste version Spamfighter 3.2.5 her: http://www.spamfighter.com/Lang_DA/download_download.asp

Godkendelse af svar
Fra : jpal

Dato : 31-01-05 13:37

Tak for svaret anyway.

Det var den løsning der bare virkede første gang, så derfor får du lige lidt point...

Hilsen

Jan

Kommentar
Fra : jpal

Dato : 31-01-05 13:37

Og tak for indsatsen til jer andre...