/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Broderimønster af konfirmander og Peter ~
Fra : lenetteandersen
Vist : 1002 gange
20 point
Dato : 26-01-05 12:50

Hej er der nogle som kan hjælpe mig med nogle mønster af konfirmander / inder samt mønster med peter plys alt har interesse.

Jeg vil blive utrolig glad hvis du / i kan hjælpe mig da jeg inden for den næste uges tid skal til at brodere en klokkestreng med en drenge konfirmand.

mvh
Lenette

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-01-05 15:29

Hej Lenette.

Har I ikke en forretning hvor du bor der sælger såvel materialer som mønstre? Det har vi da i Herning. Der har de bøger fyldt med mønstre af alle mulige motiver. De er selvfølgeligt ikke gratis, men hvad er det. Held og lykke. Arne

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 20 point
Dato : 26-01-05 20:26

Jeg har et program, som jeg kan maile til dig, hvis du har bredbånd el.lign.

I det program kan du lave et billede om til et broderimønster.

MVH
Hanne

Godkendelse af svar
Fra : lenetteandersen

Dato : 09-02-05 18:28

Tak for svaret Camillasmoster.