/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
StyleXp
Fra : gubbi
Vist : 422 gange
200 point
Dato : 25-08-02 15:39

Hej alle sammen!

"The installation key is invalid.
D:\Source\TGTSoft\Common\tgtSec\tgtSecprovider.cpp( 591) : 0xC0040409"

dette er den fejlmelding jeg får når jeg prøver at installere StyleXP! Programmet har tidligere været installeret på min pc!

Er der en måde hvorpå man, uden problemmer kan installere programmet igen?

På forhånd tak
Anders Larsen

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 25-08-02 17:12

Hej Anders,

eh... er det trial/shareware udgaven?

for så ku' det godt se ud som om din Trial periode er udløbet... fra den første gang hvor du har haft den installeret...
idet den fejlmeddelse du får minder om en blokade/lock, fordi dit program ikke er blevet registreret...

er det det, er løsningen enten at købe programmet... eller slette alle spor af den i registrerings databasen og hvor den ellers har sine filer, samt andre referancer liggende...

mvh.

Strarup

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 210 point
Dato : 25-08-02 15:46

Hejsa

Det problem har jeg også haft.
Det er højst sansynligt fordi du har prøvet med en crack som ikke virker.
Prøv evt. at køre denne patch ( http://www.themexp.org/tgtsoft/patch.zip ),
og se om det virker......det gjorde det for mig.
--

Nostr@
****************************
Http://www.webkrogen.dk
****************************
I Fart To Make You Smell Better

"gubbi" <gubbi.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:H_4a9.13791$ww6.2022324@news010.worldonline.dk...
> Hej alle sammen!
>
> "The installation key is invalid.
> D:\Source\TGTSoft\Common\tgtSec\tgtSecprovider.cpp( 591) : 0xC0040409"
>
> dette er den fejlmelding jeg får når jeg prøver at installere StyleXP!
> Programmet har tidligere været installeret på min pc!
>
> Er der en måde hvorpå man, uden problemmer kan installere programmet
> igen?
>
> På forhånd tak
> Anders Larsen
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 27-08-02 18:03

Hej

Prøv et andet og måske bedre program som hedder windowsBlinds... på siden: http://www.windowblinds.net/

Der er mange spændende features!!!

Held og lykke

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 29-08-02 23:35

Hvis problemet er løst, så husk at lukke spørgsmålet så andre ikke bruger tid på at gennemlæse for derefter at finde ud af at problemet er løst !!!

Du lukker spørgsmålet ved at trykke på "accepter som svar" i højre side.....husk det skal være lige ovenfor den kommentar der var årsagen til at du fik løst dit problem.

Godkendelse af svar
Fra : gubbi

Dato : 30-08-02 18:22

Tak for svaret Nostr@.

Det løste problemet ganske godt, og undskyld jeg først besvare indlægne nu, jeg har ikke haft tid til at tjekke om der var nogen besvarelser.

Mange Venlige Hilsener
Anders Larsen