/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Dagens fjols................Eyvind Emese~
Fra : emesen
Vist : 444 gange
100 point
Dato : 23-01-05 20:10

Her er så dagens fjols.
Først opretter han et tip som ellers er meget godt.
Og for lige at være sikker på at blive set....så får sendknappen lige en gang til.
Da han så opdager, at det måske ikke er så godt ja så opretter han endnu et tip om at det ikke var så godt med de to første.
Heldigvis kom Arne og hjalp til med et par ekstra tip .....................

PS. Jeg håber der kommer rigtig mange point ind i dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 23-01-05 20:46

Emsen, jeg sætter kryds i kalenderen....dette er første gang jeg ikke kan give dig ret

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-01-05 20:47

Kære emesen. Jeg så kun dit første tip om Multiple tips, og det var det jeg svarede på. Er der kommet flere siden, har jeg ikke set det. Men vil da lige gå ind på Seneste 25 og checke det.

Hvis der ligger flere tips fra mig idag, er det endnu et eksempel på at der bliver lagt mange indlæg ind, selvom man kun trykker på knappen én gang. Det er squ en Kandu-fejl. Jeg har endnu ikke kigget efter, men vil vædde med at HVIS der er flere tips fra mig idag, så er de nøjagtig ens og i samme kategori/emne. Jeg kunne godt finde på at lægge det samme tip ind i flere kategorier/emner, det har jeg gjort før. Men at lægge det samme tip ind i samme kattegori/emne flere gange? NEJ nu må I squ lige tage jer sammen. Kunne jeg dda ikke drømme om. TÆNK for Fanden.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-05 20:52

hip, hip hurra for eyvind>emesen

som kandu. kører for tiden kan alt jo ske, og jeg mener ALT

et par gange i dag har jeg fået "stjålet" dele af mine indlæg, det var ganske vist omhandlende "arlet" og han er måske ikke så populær derinde, han løber jo med "kunderne"

men den hjælp han ydede mig i aftes var virkelig sublim

det der med dobbelte dobbeltindlæg og "rokkende" kartoteksskabe det er jo efterhånden ganske almindeligt her på siden...........

men GODT vi har arne.jakobsen ! Han er altid god for et ekstra Tip og en god "skideballe" ...... hvis man har trådt på, eller over stregen.

mvh Benny

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 23-01-05 20:54

Eyvind, jeg er bange for, at man ikke kan være væk fra Kandu i få timer uden, at du laver ting som arne.jacobsen selvfølgelig må påtale i sin egenskab af Kandu uovertrufne viise mand, og at din bommert så tvinger stakkels arne.jacobsen til at skrive flere tip om alt det skæve du forårsager gør jo ikke din fadæse mindre. Du MÅ altså til at tænke dig om, og skulle du have brug for hjælp til at begå flere fadæser vil jeg overordentlig gerne hjælpe dig så vi kan være sikker på at holde arne.jacobsen fuldt beskæftiget med noget der ikke fører til noget som helst.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-01-05 20:54

Nu har jeg været inde og kigge. Mit tip er kommet 3 gange. TROR nogen at jeg har villet det? Det er squ da hjernelamt.
Hvad der er sket ved jeg ikke, men jeg kunne da aldrig drømme om at lægge et tip 3 gange i samme kategori. Det sætter jo min tilligens under anklage, og det kan da ikke være i min terresse vel?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-01-05 20:59

BjarneD. Dine bemærkninger er som sædvanligt såvel useriøse som præmature. Få dig dog et liv. [bræk]

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-05 21:03

Eyvind, der kan du selv se - du er ikke alene!
Vi bliver jo nok nødt til at anskaffe Patsy køer eller søer lige som arne.jakobinesen for at få et meningsfyldt liv og så drikke en masse billig rødvin, som man brækker sig af -åbenbart!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-01-05 21:10

+ =

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 23-01-05 21:17

Så, nu er Arne allerede fuld.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-01-05 21:20

AJ, for filan da!

HUSK lige:
Smilet er en rynke, men tiltalende, da den glatter de øvrige ud...!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-01-05 21:57

hmm noget af en pointe der Creamy

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-01-05 22:01

Creamy. Jeg elsker ordet "For filen da". Og belær ikke mig om at smile!

BjarneD, din lile drengerøv. Du kender intet til kvaliteten af den rødvin jeg drikker. Men du gør mere og mere for at vise at du har hjerne som en teenager. Hvor langt tror du det bringer dig? Tag dig sammen Bjarne?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-01-05 22:04

Hvilken selverkendelse emesen

Men om ikke andet er det da godt for en ting:
AJ har måske lært, at det ikke altid er folks egen skyld hvis kommentarerne "duplikerer" sig selv.
"HUSK, det er kun nødvendigt at trykke EN gang på send"

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-05 22:06

Mester Jakob(sen)
(((((((((((((SKÅL))))))))))))))
Hvis du drak god vin ville du ikke være så mavesur Arne!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-05 22:08

Dova for f..... Arne lærer åbenbart ikke andet end, at håndtere en proptrækker....eller et skruelåg

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-01-05 22:10

Fint nok AJ. Husk blot på, at skal jeg tvinges til IKKE at belære dig, så ser jeg gerne, at vedkommende som forlanger dette - fremstår som et godt eksempel

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-01-05 22:13

Det var én af de bedre arne..ikke belære dig?...nej for du kan jo ikke lære mere vel? ...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-01-05 10:13

Jeg har det meget bedre i dag.....................for dagens fjols var jo i går.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-01-05 12:27

Jamen så var det da godt, at du ikke udråbte dig selv til årets fjols

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-01-05 12:51

emesen

Det var da også trist, at arne.jakobsens tips kom efter dine egne tips ,for så var det jo aldrig sket for dig.

Nå, men godt at du ikke udråbte dig til kandus fjols

Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-01-05 15:51

Årets fjols..............følger der nogen diplomer og evt. middag med i købet.
Jeg tager nu ikke mig selv højtideligt...............selvom det kunne være med rette.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-01-05 16:10

Regnskabets time:::
*** = 30 superpoint > http://www.kandu.dk/dk/tip/10383
* = 10 som bør trækkese fra > http://www.kandu.dk/dk/tip/10384
**½ = 24 som måske kan lægges til > http://www.kandu.dk/dk/tip/10385
altså ******½ minus * = *****½

Som nu allerede står oppe ved mit nickname>> "Navn : Emesen *****½"

PS. Hvor har jeg moret mig over alle indlæg...............Takker og bukker.

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 25-01-05 23:12

Tak for svaret BjarneD. Jammen (det hedder det ikke) jammen jeg er absolut også meget meget flov
Men jeg tør ikke love. at der ikke vil ske fejl igen eigen iegen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-01-05 23:15

Er du ved at blive 6 stjernet emesen?? Du må vist lige skrive et par tip om hvordan man blir det!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-01-05 23:21

Nå Tedd - så var der en som reagerede på de alt for mange stjerner.
PS. Jeg har ikke en eneste stjerne oppe ved mit navn, og det er længe siden der har været nogen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-01-05 23:41

En ganske morsom og i det store og hele stueren tråd.