/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
label instillinger 300 point
Fra : babee
Vist : 509 gange
300 point
Dato : 23-01-05 19:49

hejsa
jeg har købt labels til cd´er i mærket jac print men kan ikke finde et program hvori de passer nogen der kan hjælpe

ps har søgt på google så ingen der fra tak
300 point for et svar der virker

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 23-01-05 21:28

Kan du ikke bare købe en ny pakke hvor der er inkluderet et program til formålet?
Programmerne, "Jac Office Photo", "Oac Opak", "Jac Allaround" & "Jac Matt" følger normalt med en retail-udgave af "Jac Lables" - Så skulle du være dækket ind.

Kommentar
Fra : babee

Dato : 23-01-05 21:36

ja men hvor får jeg det henne ?

Kommentar
Fra : babee

Dato : 23-01-05 21:40

det er til dvd er

Kommentar
Fra : Erik10

Dato : 23-01-05 22:00

Hej
Prøv dette link: http://www.jac.com.au/

mvh
Erik

Kommentar
Fra : babee

Dato : 23-01-05 22:34

kan ikke få det til at virke

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 24-01-05 00:46

Kan du nå så langt at du kan printe noget ud? - (Det største problem er gerne at ramme indenfor de udstandsede cirkler).

Kommentar
Fra : babee

Dato : 24-01-05 00:50

ja det kan jeg det er rammerne jeg ikke kan ramme det er ret træls har kigget alle skabeloner i nero igennem og der er ikke en der passer

Accepteret svar
Fra : CarstenGP

Modtaget 300 point
Dato : 24-01-05 01:13

http://www.directlogic.com/download.php?fn=cover72.exe

Der kan du prøve dig frem med både printstørrelse og placering på papiret

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 24-01-05 01:50

Det kan i visse tilfælde være en bøvlet affære selvom man har den rigtige labelskabelon på PCen, det kan ligge i din printer. (Printstyr, dvs. papirets fysiske placering i printeren) envidere top og bundmaginer/eller og printeren ikke kan udskrive til kanten. De nemmeste labels at arbejde med er gerne dem som er præget på A4 ark.

Udover de ting jeg nævner er CarstenGP´s ovennævnte program værd at gøre et forsøg med.

Kommentar
Fra : babee

Dato : 24-01-05 02:26

det prøver jeg da lige har efterhånden haft installeret alle cover design programmer

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-01-05 12:59

Hej babee

Når jeg ikke kan få det til at passe sammen, går jeg ind i Publisher og laver en ramme i de mål, der passer til diameteren på CD/DVD.

Så kopierer jeg coveret i cover-programmet og sætter det ind i rammen i Publisher.

Jeg printer naturligvis lige en prøve for at se, om det virker.

Håber, jeg har forklaret det ordentligt

MVH
Hanne

Godkendelse af svar
Fra : babee

Dato : 24-01-05 16:04

Tak for svaret CarstenGP. det var lige hvad jeg manglede